Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Location Free Player fråga

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Location Free Player fråga

    Tjenare, köpte ett psp från psxcare för några månader sen och bestämde mig för att uppgradera till 3.80 CFW. Funkade felfritt för den delen tack vare Xagers snabbguide.

    Men nu till min fråga, jag installerade 1.50 kernel på 3.80 CFW'n för att vara säker att alla homebrews fungerar som de ska. Men då tar den bort Location free player, fast själva ikonen i XMB är kvar. Kan man skada psp't ifall man råkar trycka på den då den inte länkar till något? Någon möjlighet att ta bort denna i sånna fall?

    Tack på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Vet inte, står det inget i readme'n om det firmwaret du kör så ska det nog inte göra något om man trycker på den.
    Man varnar ju om sådana saker
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Det är bara lungt ... Udda fråga
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Har de slopat Location Free funktionen i 3.80 M33??
    Vad uselt.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Jo den försvann tilsammans med Korean font när man installerade Kernel addon om jag inte minns fel ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Jo den försvann tilsammans med Korean font när man installerade Kernel addon om jag inte minns fel ...
    Så om man har en Slim så behålls Location Free då man ändå inte kan köra 1.50 kernel utan måste köra e-loader från Noobz
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 Hd-dvd Player
    By SuFFix in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 21:25
  2. Fråga ang live
    By ainvd in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 02:07
  3. Fråga om bränning/spel
    By joensson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 17:54
  4. XBOX Media Player - avi fråga
    By MalcomX in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-22, 18:57
  5. Neo 2.2 FRÅGA!
    By mansnet in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •