För att kunna använda Media Manager från sony krävs det att man registrerar sin PSP med dem.
Vad innebär det i praktiken? Finns det någon anledning att låta bli om man kör custom firmware? Kör för tillfället DA 3.80 M33-5.
För att kunna använda Media Manager från sony krävs det att man registrerar sin PSP med dem.
Vad innebär det i praktiken? Finns det någon anledning att låta bli om man kör custom firmware? Kör för tillfället DA 3.80 M33-5.
Du har nog fått det om bakfoten, Sonys Mediamanager har en registreringskod som följer med paketet, du behöver slltså inte registrera din PSP, men även det är helt safe även om man kör Custom FW
Jag har reggat alla mina PSP enheter o fått samma Spiderman film fler ggr
Man tycker att de borde ta slut
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Då jag har tagit media manager gratis via den japanska sonyportalen har jag inte fått någon registreringsnyckel med i paketet, såvida den inte ingår i installationsfilen.
Hur som helst var det otrevligt när man först måste koppla in PSP:n och den sen drar upp ett serienummer på skärmen.
Last edited by Sniglum; 2008-01-24 at 22:53.
Vaaa har inte du SLIM o Anorektisk med TV-Ut ännu *Muhahah*
Nej allvarligt, inte ens då är filmen kul *Spiderman 2*
Såg att de reade ut filmer på SIBA i Kungens kurva för 35 kr styck här i Sthlm eller var det 39 kr styck.
Hade jag inte haft Ghostbusters på DVD sen tidigare hade jag nog köpt den, men *Brrr* vad tråkigt det hade varit att bara kunna titta på en PSP hela tiden.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Om du tagit ned programmet via deras "Japanska portal" har du väll inte fått DVD-fodral med skiva o tillbehör eller hur
Prova gå o köp programmet för 199 kr eller be att få öppna så ser du att regkoden står på baksidan av manualen *Sitter just nu med mitt DVD-Fodral framför mig o vänder jag på den har den en UPC kod som heter ( 7 11719 63618 2 ) så om du behöver göra en sökning i en butik för att se om de har ett på lager så har du nuffrorna där Regkoden på baksidan av manualen består av 20 tecken *Bokstäver, Siffror och jag har inte räknat med bindestreck*
/ Pendragon
/ Pendragon
Bookmarks