hej har en xbox 360 core tillverkad 2007-07-20. Det är en ny ersättningsmaskin som jag fick efter att min gammla pajade. på dvd släden så kan jag se att det är en hitachi men finns det nått sätt att veta ifall det är en v78 eller en v79?
hej har en xbox 360 core tillverkad 2007-07-20. Det är en ny ersättningsmaskin som jag fick efter att min gammla pajade. på dvd släden så kan jag se att det är en hitachi men finns det nått sätt att veta ifall det är en v78 eller en v79?
Nej endast på etiketten på själva dvdn.
Troligen v79
MvH: Tony
------------------------
XBOX 1.6 Crystal,
Maxtor 250GB
Samsung DVD-rom
SmartXX using M8_16 bios
XBMC as dashboard.
LCD, ATA100 MOD, NEM-X-IR MOD, SPDIF, S-VIDEO, ILLUMINATON LOGO (BLÅ).
Core har bara hitachi v79 om den varit inne på service och fått delar utbytta.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
den va inne på service och fick moderkortet utbytt. Tror du att dom bytte dvdläsaren då också?
Inte säkert, min box har varit inne på service och har en Samsung. Iofs en Premium, men iaf....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
min core pajade innan jul med hitachi v46 men fick tilllbaks en samsung 3 veckor senare.
surt nog så kunde dvdn inte ens läsa orginal spelen så jag fick skicka in den igen.. Plus att jag inte fick igen samma x360 som jag skickade in.
den som kom från rep hade massor med fula repor på skalet plus att den var jävligt skitig invändigt.
Hoppas på bättre tur denna gång.
Bookmarks