Använder 360 som media center och ja har kopplat datorn till xboxet genom en förlängningsadapter som använder elnätets kablar. Det medför även att det alltid finns en möjlighet att koppla upp sig med xboxset.
Mitt fråga är, kan xboxet eller MS känna av att man har flashat om man har tillgång till att koppla upp sig men inte är uppe på LIVE??
Hej!
Har dragit ner en uppdatering som släppten i december till xbox 360 så man ska kunna köra divX och hd format o lite sånt, men när ja ska köra en sån fil säger den att ja måste koppla upp mig på LIVE för att ladda ner en till grej så detta funkar.
Min fråga;
Kan man kring gå det på något sätt? Typ ladda ner uppdateringen på en dator och lägga över på ett usbminne eller CD och köra in i xboxet?
Har flashat, med iextreme 1.3 så ja e lite orolig över om det kommer att gå bra att uppdatera o så(har aldrig använd LIVE).
(PS har sett att man kan koppla HDD från Xboxset till datorn och lägga in uppdateringen på så vis men ja har varken Xbox HDD eller lust och öppna upp o pilla DS
Tack på förhand
Bookmarks