Hej
Hur kan jag skicka ett personligt pm via detta forum? Vill skicka ett PM till admin (Hansi) ang. Ps3:an som jag lämnade in för modifikation.
Hej
Hur kan jag skicka ett personligt pm via detta forum? Vill skicka ett PM till admin (Hansi) ang. Ps3:an som jag lämnade in för modifikation.
jag skickade en e-mail till psxcare@netcare.se istället. det verkar inte funka med pm's på denna forum.
Ja, jag skulle bli tokig om jag fick ännu en inkorg att hålla reda på, speciellt som folk verkar tycka det är nödvändigt att fråga i forumet + skicka mail + skicka msn+skype+icq samtidigt och för säkerhets skull fråga i IRC också...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu fungerar PM i forumet, men undvik att skicka PM till mig om det inte är något som faktiskt har med något i forumet att göra. Mailar du psxcare@netcare.se istället så är det inte bara jag utan flera andra i personalen som kan ta tag i frågan. Är det en allmän fråga så fungerar faktiskt forumet bäst, den enade kompetensen här är svår att mäta sig med...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks