Funderar på att köpa ett wii med D2CKEY chipp. Vad jag har hört så funkar det att uppdatera det med skivor?? Är det någon som kan berätta om hur man gör och hur det funkar?
Funderar på att köpa ett wii med D2CKEY chipp. Vad jag har hört så funkar det att uppdatera det med skivor?? Är det någon som kan berätta om hur man gör och hur det funkar?
jag är inte säker men till 99,99999% at den inte går att updatera alls och om den går så är de en programaerare som krävs å då krävs fler kablar att lödas osv. men är inte säker, vill man ha updaterings bart via dvd så är de la bara de gamla chipen som klarar de men argon kan ju via programerare o de är nu inget mer som behövs för de i nuläget
Ok. Är D2CKEY ett bra chipp eller är Argon bättre?
D2CKey är ett bra chipp, men jag tror Argon är bättre. Kanske inte på alla punkter i dagsläget, men det dröjer nog inte länge förns det är fixat....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
ser så på saken med för de har möjlighet att fixa felen de har inte d2ckey
Bookmarks