Finns endel spel som denna grupp släpp, t ex [Wii]Super_Mario_Galaxy[PAL][MULTI5][ESPALWii.com].rar.torrent
Funkar dem till wii med D2CKEY? är det någon som provat?? är dem på engelska eller bara på spanska?
Finns endel spel som denna grupp släpp, t ex [Wii]Super_Mario_Galaxy[PAL][MULTI5][ESPALWii.com].rar.torrent
Funkar dem till wii med D2CKEY? är det någon som provat?? är dem på engelska eller bara på spanska?
multi 5 är de 5 största språken i eropa, o eng är alltid med nästan
multi 5 är la eng spa ital fraska tyska, men alla spel i eropa har eng om de inte är fixade i kopia model
men vet inte om den funkar till d2c men de gör la nästan allt tästa på en rw sikav
ESPALWII är ingen releasegrupp utan en website som "märker" om andra releaser och langar ut dom, iaf om jag fattat det rätt.
Dom ska väl annars vara lika safe som andra. Dock ingen aning om D2CKEY då jag har WiiKey.
Har sett på vissa trackers ESPALWii och om det stämmer som morthar säger skulle jag skippa det och endast gå efter release-grupper för att vara på den säkra sida.
Delvis är det jävligt drygt att "sno" andras releaser och döpa om skiten,
sedan i värsta fall kan de ändra rar/iso filer.
PS2 DMS4 PRO
Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
PS3 Slim 160GB original
NDS Lite M3 Real 8GB
Den releasen fungerade felfritt för mig (eng-language) och har även provat några andra och det som tidigare nämnt bra releaser från börna som dom helt enkelt bara döper om. Förstår inte riktigt varför, men så är det i alla fall.[Wii]Super_Mario_Galaxy[PAL][MULTI5][ESPALWii.com]
Bookmarks