jaha, nu har jag lyckats pussla ihop guider med divers program och har nu fw 1.50 på min "phat boy" psp....
vad gör jag nu då ?
jaha, nu har jag lyckats pussla ihop guider med divers program och har nu fw 1.50 på min "phat boy" psp....
vad gör jag nu då ?
Uppgraderar till ett custom firmware såklart
http://www.dark-alex.org/
Jag rekomenderar dig att börja med 3.52, för det är den senaste som inte är så krånglig att lägga in.
Instruktioner ligger i readme.en (öppna med notepad)
Allt du behöver (listat i readme'n) kan du hitta på den här hemsidan: http://www.psp-hacks.com/
Edit
3.80 m33 är det senaste, men jag har för mig att du måste uppa till 3.52-2 innan du kan ta dig vidare upp i vilket fall som helst
Last edited by Turbis; 2008-01-31 at 00:24.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
tack för det, nu har jag CFW 3.52 m33 installerat...
om jag har fattat allt rätt så måste man även ha andra applikationer för att köra isos/ csos... tips på något som är bra ?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ok, kan jag gå direkt till m33-4 för 3.52 eller måste jag köra 2 och 3 innan ?
Jag vet faktiskt inte, jag gjorde 2 - 3 - 4.
Gör så för säkerhets skull
Du kan gå direkt på senaste patchlevel på alla M33 firmware.
-4 innehåller allt från -2 och -3 t.ex.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har nu uppgraderat till 3.80 m33 och jag kan fortfarande inte få igång iso'n eller cso'n... får "the game could not be started (80020321)" =(
några tips ?
Bookmarks