Tjena!
Vill börja med att säg att jag läst igenom FAQ och de senaste sidorna för att se om någon haft samma problem som mig, självklart kan jag missat något men har i varje fall gjort ett försök
Så, frågan jag har gäller NHL_08_PAL_MULTI4_XBOX360-WAR3X
Efter att jag bränt ut spelet i cloneCD (2x hastighet eller hur man nu skriver ) och testar att lira så får jag upp meddelandet "unreadable disc" efter ca 5 min spelande, bör även tilläggas att under de 5 fungerande minuterna låter det som om skivan "tuggar" sig fram.
Jag läste i tråden fungerande releaser att just denna release skulle fungera, vilket bara gör mig än mer övertygad att jag gör något galet men samtidigt har jag läst om andra som har haft samma problem som mig. Är väldigt ny när det gäller Xbox chippning, flashning och allt vad det heter, men har bränt ut några spel som funkat kanon.
De skivor jag använder är TDK DVD+R DOUBLE LAYER, brännarn jag har är Samsung DVD-RW 20x och Xboxet är-Xbox 360 Console Premium XTREME HDMI, bör ju även bifoga vad för form av "chippning" eller motsvarande det är men kan i skrivande stund inte kontrollera detta.
Bah nu blev det väl lite långt och säkert massa orelevant snack
Men vore väldigt tacksam om någon har svar på detta eftersom spelet är ett av de jag sett fram emot att få testa!
MVH/"Heim"
PS och jo, det här hör kanske hemma i "hur får man igång nerladdade........"
men får ju igång det bara att det funkar kasst så höftar in det här DS
Bookmarks