Halloj!
Jag har läst igenom detta forum o många andra, jag vill bara ha en samlad uppfattning från er på några små frågor:
- Jag tänker: 1) Köra ixtreme 1.4.1 och 2) kolla alla spel jag laddar ned med mulleter först så att de är 100% stealth innan jag bränner dem OCH kör en read verify på bränningen i imgburn.
Är det något jag missat här eller är det här precis ALLT jag kan göra för att ha maximum säkerhet i dagsläget?
Sen har vi detta med att bara spela backups offline med nätverkssladden ur för max säkerhet eller om det inte spelar någon roll vad du än gör då det ändå loggas och du lika gärna kan ligga online på live o lira gärnet. Vad tänker ni om detta i dagsläget? Är det bäst att hålla sig offline med nätverkssladden ur med de brända spelen, eller är det bara o tuta o köra online? Jag vill ju gärna spela online, det är ju lite poängen med live, kan jag inte spela backuperna där vet jag inte riktgit vad jag ska dit o göra ändå
Hur gör ni här som läser detta? enbart offline? nätverkssladd ur? eller kör ni full fart med backups på live?
Förlåt för newbie-tendenserna här, jag har verkligen läst igenom allt jag f-n kan hitta (ögona vindlar) men jag ville ha en up-to-date uppfattning på dessa frågor. Sorry sorry sorry :P
Kristian
Bookmarks