Halloj!
Nu har jag tagit mig in på live här och fick en riktig funderare först då det frågades om uppdateringar på en gång men denne första var absolut nödvändig för att i huvud taget komma in på live så det var inte mkt att snacka om.
Nu undrar jag dock, i fråga om säkerhet, vilka uppdateringar vågar man göra egentligen? Jag har redan stött på flera frågor och vad jag förstått finns det:
- Konsoluppdateringar (måste väl alltid göras för att komma in på live eller?)
- Dashboard uppdateringar (ej fått någon förfrågan ännu, men vad jag förstått är dessa frivilliga, bör man avstå från dessa eller är det lugnt?)
- Uppdateringar till arcade spel man laddat ned (dyker upp en ruta som säger att man kommer kopplas ned från live om man nekar, men det går tydligen fortf att starta spelet utan uppdateringen, skumt värre, är dessa säkra?)
- Uppdateringar till "riktiga" spel på skiva (ej sett dessa ännu men vet att de finns, hur säkra är dessa?)
Så kort o gott, vad ska man tänka på gällande uppdateringar, är det någon av dessa (eller andra om fler finns) som man bör avstå från, vänta med, etc?
Vad är eran stretegi? vad är smartast?
Kristian
Bookmarks