Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Vilken version har jag?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    86
    Respekt
    20

    Vilken version har jag?

    Jag köpte en 360 av en kille häromdagen begagnad, den var flashad och spelen han skickade med fungerade bra (senaste releasen var nog assassins creed om nu det spelar någon roll?) Jag skulle vilja kolla vilken version jag har inflashad eftersom är den för gammal så vill jag skicka upp den till psxcare.

    Vad är det för skillnad i versionerna förutom att den senaste xtreme stödjer dvd+r, eller har jag misstolkat något här?

    MVH
    Victor.

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Finns inget sätt att enkelt kolla vad du har för version. Det du kan testa är att köra igång ett spel som inte är korrekt patchat. Startar det så har du inte iXtreme i alla fall...

    DVD+R DL är en förutsättning för att kunna bränna spel till 360'n. Det gäller ALLA versioner. Med -R kan man inte sätta layerbreak där man vill.

    Skillnaden i versionerna är snarare att varje ny version är lite säkrare än den innan.
    Ska du spela Live vill du absolut ha senaste iXtreme (1.4 tror jag det är). Tänker du inte köra live spelar det mindre roll. Då kan du lika gärna ha Xtreme 5.3...
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Liknande diskussioner

  1. Fel efter avbruten uppdatering
    By iso in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 16:46
  2. har 2 frågor
    By joine in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 19:28
  3. Vilken firmware har jag?
    By ski-doo452 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 20:17
  4. Hitachi v.078 problem.
    By DjElmaco in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 18:11
  5. Chip trasigt?
    By kevito in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 15:52

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •