XBOX 360 Nätaggregat! Väsnas!
Mitt nättagregat väsnas nåt fruktansvärt! Ska de låta mycket?
Tacksam för svar!
XBOX 360 Nätaggregat! Väsnas!
Mitt nättagregat väsnas nåt fruktansvärt! Ska de låta mycket?
Tacksam för svar!
Det låter inte normalt.
Båda mina är tysta.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Det är nog fläkten som inte mår bra. Öppna och dammsug och/eller byt fläkt.
Den är ju alldeles ny! kan man få en ny på öppet köp?
Konsollen är flashad xbox arcade benq, men man kanske kan skicka in ström adaptern?
Hur öppnar man den?
Om den är ny ska du självklart byta. Antingen i butik eller så ringer du xbox-supporten.
Men ja köpte de på elgiganten! kan man bara lämna tillbaks nätagregatet tro? på öpprt köp!
Vet tyvärr inte ... jag tror inte du kan lämna delar på ÖK...ring och kolla. Har du flashat så kanske det är bättre att ta det via MS .. då blir det bara hantering av nätdelen.
nu har jag vart på elgigante och fått en ny nätdel, dom hade en liggandes. men den låter likadant! kanske e jag som har blivit paranoid. alltså de är ju fläktarna i den som jag hör.
Är det nätaggregatet eller nätkabeln du pratar om?
Kanske därför den var "över"
Dom ska iaf inte väsnas. Man kan höra ett litet surr om man lyssnar nära men det äts upp av boxens dånande.
precis.....hahah...
hur får man boxen o sluta dåna???
Nja det enda man kan göra mot xboxens (o)ljud är att byta fläktar. Talismoon är en aning tystare... absolut ingen revolution. Vad som däremot gör en hel del är att flasha DVD:n med ett 8x firmware (normalt är 12x)... lite längre laddtider men bra mycket tystare.
Just det .. är man på modhumör så kan man vattenkyla.. då blir det ju riktigt tyst.
Last edited by POi2; 2008-02-08 at 16:43.
Men vad pratar ni om? Det sitter inga fläktar i nätaggregatet.
Jo.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Byt ut den på elgigqanten igen eller ring Microsoft så skickar de ut en ny gratis inom ett år!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks