Surfade runt lite och upptäckte att XCM har släppt XFPS till PS3! Nu kan vi äntligen spela FPS spel med mus och tangenbord på våra ps3or!
http://youtube.com/watch?v=dNDGE239EoY
Nåt för PSXcare att köpa in kanske?
Surfade runt lite och upptäckte att XCM har släppt XFPS till PS3! Nu kan vi äntligen spela FPS spel med mus och tangenbord på våra ps3or!
http://youtube.com/watch?v=dNDGE239EoY
Nåt för PSXcare att köpa in kanske?
Finns på lager sedan början av veckan, har inte hunnit lägga upp dom i shoppen än bara.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Åhåå! Vad kostar dem då?
Måste man ha en XFPS för att använda tangb och mus till ps3an ??
Du måste ha xfps till de spel som inte har stöd för att man använder mus+tangentbord när man spelar.
Här är länken till produkten på hemsidan:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=751
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
köpte en förra veckan och är jävligt nöjd med den. DOCK skall man vara medveten om att det är en jävla skillnad mellan olika möss. Har själv testad razer Deathadder ( fungerar bra så länge man inte gör några snabba rörelser då läser den inte av alls :s), steelseries ikari laser och optical (fungerar inte alls) återvände då till världens bästa mus min gammla 3.0 och den funkar som en dröm. Det skall dock sägas att jag spelar med låg sens; jag ställer upp nivån till 10 (CoD4) och sen två steg up på rateupens x och y, med en handlesrörelse rör jag mig 1/3 varv ungefär. ställer jag upp x och y sensen mer än så börjar xfpsen betesig jävligt märkligt och hela känslan försviner. skall prova med en g9 imorrn och se om det är möjligt att spela mad lasermöss överhuvutaget på saken.
Tjena köpte en för 3 dagar sedan, asso eftersom att det blir olika speed ju hårdare man trycker joysticksen på vanliga kontrollen så måste jag säga att musen inte hänger med för 5 öre, SÅÅÅÅ Grymt irriterande när man ska sikta in huvet på en enemy men den är för finkänslig så man kommer aldrig dit. Det är ungefär som att spela cs men utan smooth mouse på, DEN HACKAR! Vet inte varför dom inte kan fixa detta och om jag känner mig rätt så kommer jag vilja ha tillbaka pengarna och typ köpa den nya fragfx istället men jag vet inte riktigt, Det måste väl finnas nåt program som gör att man kan sätta på smooth mouse för jag menar ps3 är ju en dator. Jag är desperat och om det finns nån med tips och program som funkar osv osv osv så är ni hjärtligt välkomna och skriva till mig SNÄLLA! Jag har förövrigt logitech g15 med microsofts intellimouse 3.0 SNÄLLA HJÄLP MIG!
Kör med lite äldre möss, xfps och liknande produkter får svårt att hänga med sådana där supermöss med för hög upplösning.
Om spelet du spelar har progressiv hantering av styrspakarna så är det svårt för en xfps att hantera detta, spelet tror ju fortfarande att det är en handkontroll du spelar med.
Jo men han som visar på youtube hur xfps en funkar han kör samma tangentbord + en nyare logitech mus typ G5, det ser ut att funka skitbra för honom.. Jag har prövat med Logitech mx500 den är rätt gammal..
Bookmarks