Jag ska bränna ssbb men vet inte hur jag ska gör. Har läst att man måste använda wiibrickblocker och en massa såna saker för att få det att funka någon som kan hjälpa och säga vad jag måste göra för att det ska funka?
Har WiiKey!
Jag ska bränna ssbb men vet inte hur jag ska gör. Har läst att man måste använda wiibrickblocker och en massa såna saker för att få det att funka någon som kan hjälpa och säga vad jag måste göra för att det ska funka?
Har WiiKey!
Om du ska spela halva eller hela spelar nog ingen roll.
1. Bränn 1 DVD -R med SSBB utan brickblocker.
2. Bränn 1 till DVD -R med SSBB som du har brickblockat.
3. Sätt i den som du inte har brickblockat starta uppdateringen och dra ur ström kabeln till Wii:t när den har uppdaterat 15% det är ungefär rakt under w.
4. Sätt på Wii:t ändra till 50 Hz och sätt i den brickblockade SSBB DVD:en
5. Börja köra och ha roligt.
OBS. Du uppdaterar ditt wii med en JPA uppdatering så du gör det på egen risk. Men du uppdaterar bara 15% så det ska inte hända nåt med ditt Wii om du gör rätt.
Tips: sök på youtube efter guider.
funkar inte de utan att updatera eller har den nåt specielt för sej
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
jag har fixat det nu men körde 100% update
... du måste uppdatera för att det ska funka (minst 15%) just för att den installerar dual layer update så du kan spela smash.
Snälla ge inte såna råd utan att varna om riskerna. En kille på forumet fick sin Wii semibrickad efter att använt samma metod
man semi-brickar bara sitt wii om man inte har de nyaste frimwaren på sitt wii å i dags läget ere 3.1E
Karate e de bästa som finns
R.I.P Bruce Lee
Bookmarks