Har PSxCare tankar om att titta på /ta in detta kortet?
http://www.d2pro.com/
Edit: fixade länk
Har PSxCare tankar om att titta på /ta in detta kortet?
http://www.d2pro.com/
Edit: fixade länk
Last edited by Edwe; 2008-02-15 at 08:58.
Dom kommer in i mitten av Mars enligt det senaste jag hörde. Dom är iaf beställa sedan en tid tillbaka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oj, då har man hamnat i ett beslutsdilema
Det verkar ju som om D2Pro kortet är stabilare än Argon/Infectus.
Tyvärr har de ju inte skeppat kablen med de första korten som gått ut, men det har ju lovordats av flera moddare.
Mitt dilema är bara att dotterns skall få det i födelsedagspresent den 11/3 .....
funderar på,,, om man kan köpa allt på en gång och få grejerna til den datumen för att sen skicka upp dem för chipning när det chippet kommer
frågan är om d2pro blir ett d2ckey fast updaterings bart för den funkar ju bra va jag vet med både gc o wii spel o även hema byggen. jag har nu väntat på vettigt updaterings bart chipp sen strax före jul då var argon mycke låvande men de sviker lite (ännsålänge) och nu kommer en konkurent
hoppa de funkar bra snart för jag är mycke sugen på en wii
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
Tittar du på deras hemsida så säger de att den är uppdateringsbart.
Samma sägs på alla andra forum med. Även på bilderna ser man att den har en kontakt för flatkabel, som doch tyvärr inte skickats med till dem som fått 1'a leveransen av förhands chippen
Tror att infectus har det vinnande bidraget. Fattas väl bara att dom stjäl lite GC-kod ifrån D2CKey...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
jepp gör de de så fixar vi argon direkt
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
Argon har en uppdatering som fixar gamecube och dual layer funktionerna på gång, med lite tur släpps den redan i helgen.
Nu har inte jag läst specarna på d2pro chippet på några veckor, men sist jag kollade skulle det inte ha stöd för regionsfrihet med det då planerade antalet anslutningar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ahh, nu står det "+4 wires for region free"
Man undrar ju vem som kopierar vem...
:-)
Argon beta firmware (endast för test, kommer ny version senare i veckan efter mer tester)
http://www.infectus.biz/forum/index.php?topic=983.0
Bookmarks