Tjo!
Som ni kanske vet så går det inte att spela random matcher online om man bor utanför japan men det ska gå bra att spela mot vänner har jag hört. Så om någon har lust att lira online så kan ni posta era "friend codes" här.
Min är: 2320-5527-2503
Tjo!
Som ni kanske vet så går det inte att spela random matcher online om man bor utanför japan men det ska gå bra att spela mot vänner har jag hört. Så om någon har lust att lira online så kan ni posta era "friend codes" här.
Min är: 2320-5527-2503
Jag lägger upp min strax. Ska vi köra en match nu?
Min friendcode är: 5069-3265-9974
min är 3222-4822-3091
Någon som vill lira?
nightloyd Glorius och reach.. jag har addat alla er.. adda mig på 2750-0358-1713!
lagt till er alla
min kod är: 3780-8315-9836
Lagt till alla. Min är 4682-7877-7230
jag spelade ju.. bra >.> /mabo
vi får lira igen, msn? konstigt att det laggade lite dock
Det är inte konstigt att det "laggar lite".... Det kommer alltid vara fördröning på JAP versionen då servrarna ligger i Japan!
Har ingen betydelse när man spelar friend matches!
Om det laggar kan det vara värt att kolla följande:
- Wii lan adapter > Wi-fi
- Stäng av WPE (encrypting/decrypting tar längre tid)
- Avståndet mellan spelarna bör inte vara större än 50 mil
- Osäker på huruvida router/firewall inverkar men för säkerhets skull kan du ge wii en statisk IP och markera DMZ i router settings, och peka på denna IP
Jag har iaf inget anmärkningsbart lagg när jag spelar mot andra med samma förutsättningar.
hm k, kan nog bero på att jag spelar mot amerikanare och japaner då >_>,, har inte direkt några svenska kontakter som har brawl -.-;.
Varför det laggade lite mot Glorious vet jag dock icke, använder ingen router så borde vara 0 lagg enlight mig, men men.
Last edited by Reach_89; 2008-02-18 at 18:17.
Nån som vill lira mot mig?
adda min msn på:
danieb1992[snabel A xD] hotmail[PUNKT]com
för att slippa spam och vara allmänt obra, adda mig och skriv din frieandcode.
jag söker en duktigt jävla spelare o köra mot... hör av er!
Det är jag det! Dock behöver jag hjälp och fixa SSBB :P Har bränt
Super Smash Bros Brawl [NTSC To PAL] [Wii] [DVD 5] [Scrubbed]
men vågar inte stoppa in den :S står att den vill updatera
Lagt till er alla
Nån som har lust att spela lite?
1547-5040-1846
Last edited by HMD; 2008-04-05 at 16:03.
min nya är 2835-9880-8982
kommer antagligen vara inne o spela vid åtta/nio tiden ikväll![]()
GG Glorius![]()
:d
Last edited by Krutus; 2008-04-07 at 03:09.
Jag har försökt lägga till allas koder i Mario Kart, Är det så att det är olika koder för varje spel? För det står nämligen "Invalid FriendCode" när jag försöker lägga till de som postats här. Om det nu är så, är inte det jätteosmidigt om man måste lägga till sina vänner i alla olika spel?
Ja det är olika
Bookmarks