Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: PSP Homebrew pack ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    PSP Homebrew pack ...

    Jag har gjort en litet paket med diverse Homebrew och Emus till PSP ca. 200 meg ... Det är redan konfigurerat och klart bara att kopiera rakt in på ditt ms så det är bara att tuta och köra ... Är det nån som är intresserad och testa själv så kan jag dela ut det någonstans
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Ska få mitt psp flashat till helgen och sen sskulle jag gärna vilja ha det, så du fär jätte gärna dela ut det någonstans

    Max

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Jag är intresserad Låter jättebra
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Det hade ju aldrig skadat precis Kan man ju kolla igenom om det finns något interessant man inte testat ännu ^^
    Är det med HB spel också?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Nu har jag lyckats fippla till så kortet vart blank av nån anledning ... Men jag jobbar på ett nytt pack .. Vet ju vilka som funkar bra nu
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Nu har jag lyckats fippla till så kortet vart blank av nån anledning ... Men jag jobbar på ett nytt pack .. Vet ju vilka som funkar bra nu
    Är det Slim-kompatibelt? Annars skadar det inte om en eLoader ligger med
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Phat
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Nu ligger det lite Homebrews och Emus under http://www.begga.se ... Det är bara 17 st för närvarande men allt är testat, konfigurerat och diverse bios och kickstart roms m.m. är redan inlagt och klart ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Najs =)
    För att slippa ha allt som ett index så skrev jag en väldigt simpel html sida som du kan använda istället =)
    Bara att skriva in i notepad och spara som index.html i din root mapp.
    Kod:
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
    <html>
    <head>
    <title>Begga.se</title>
    </head>
    <body bgcolor="#000000">
    <div style="font-size:14px; margin-top: 50px; text-align:center; color:#FFFFFF">
    Hitills så finns finns det 17 st. homebrews.<br>
    Du kan ladda ner alla i en rar file <a href="/MS0.rar" style="color:#FF0000">här</a> eller så kan du leta själv <a href="MS0/PSP/GAME/" style="color:#FF0000">här</a> eller <a href="/MS0/PSP/GAME150/" style="color:#FF0000">här</a>.
    </div>
    </body>
    </html>
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  10. #10
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Tackar ... jag säger till när det kommer mer ... Vars i Apache ändrar man så index.html blir inläst först?? Är lite n00b La även dit en windows installer för PimpStreamer som för övrigt är en jedrigt kul och praktisk app i sina sammanhang, nästan helt buggfritt med (Jag har inte upptäckt några som stört) ...
    Last edited by Begga; 2008-02-18 at 21:07.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    hmm, jag kör ju linux men jag har iaf en httpd.conf i apache mappen. I den så ska det stå:
    Kod:
    <IfModule dir_module>
        DirectoryIndex index.php index.php3 index.html index.htm index.html.var
    </IfModule>
    Sen så ska den läsa i den ordningen som det står.

    Lite html taggar som kan vara bra:
    <a href="http://www.begga.se/MAPPEN/FILEN.FIL">filen.fil</a> - blir en länk till /MAPPEN/FILEN.FIL och texten filen.fil
    <br> - ny rad
    Last edited by Xager; 2008-02-18 at 21:17.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Någon som dragit hem och testat??? Tar bort "eländet i morrn". Ska smacka upp en mailserv hade jag tänkt ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Någon som dragit hem och testat??? Tar bort "eländet i morrn". Ska smacka upp en mailserv hade jag tänkt ..
    Du kan väl ha båda och? :P
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  14. #14
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Du kan väl ha båda och? :P
    Borde väll inte vara några problem alls
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #15
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Det blir så ialf ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

  1. Unbrick av PSP med tom Flash0?
    By Sniglum in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 07:47
  2. Sugen på PSP, men vad ska man ha nu då?
    By Bj0k in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 11:25
  3. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  4. PSP Value pack 1.5 firmware
    By Mahjar in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 20:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •