Hej!
Funderar på att köpa en ny färdigflashad PSP slim från en butik, och undrar om det finns någon nackdel med att den är just slim? Är slim lika bra som fat eller bör man satsa på den gamla modellen?
Tack på förhand!
Hej!
Funderar på att köpa en ny färdigflashad PSP slim från en butik, och undrar om det finns någon nackdel med att den är just slim? Är slim lika bra som fat eller bör man satsa på den gamla modellen?
Tack på förhand!
Nackdelen är att du inte har 1.5 Kernel stöd ... Mao. du kan inte köra Homebrew som är kompilerat för den Kerneln ... Utan du är tvungen att sparka igång proggen med en E-Loader ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag tycker att slim är bättre:
Bra saker:
tv-out
mindre
lättare
bättre batteritid
Dåliga saker:
Inte lika bra på gamla homebrews
Ingen IR port
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Det är inte samma skärm skulle jag tro :P
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
skulle ge mitt vänstra pekfinger för en sån =)
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
Hmm, den verkar lite ergonomisk som en tegelsten...
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Fast när jag tänker efter så tycker folk man e puckad redan nu när man tar framm den lite här å var.. tänk er när man tar fram denna grejen
EDIT: TAR FRAM SIN PSP Å INGET ANNAT
Last edited by romanochavo; 2008-02-20 at 22:26.
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
Tur för dig att du förtydligade villken gjrejj du sliter upp lite här och då
Det är en stilig Concept bild om inte annat, lite svårt med Left Right triggers men annars en fin multimediamaskin, Touchscreen på den, + lite ir så kan den få ersätta min multifjärr jag har hemma
Speciellt om man kan TSa till datorer o fjärrstyra med
/ Pendragon
Bookmarks