tex
win 98 andra utgåvan
win xp
win me
brännar program
mvh Daniel
<small>[ 29 July 2002, 21:43: Meddelandet redigerat av: daniel_e53@hotmail.com ]</small>
tex
win 98 andra utgåvan
win xp
win me
brännar program
mvh Daniel
<small>[ 29 July 2002, 21:43: Meddelandet redigerat av: daniel_e53@hotmail.com ]</small>
daniel_e53@hotmail.com
Om någon som nappar på detta blir erbjuden piratkopior, kontakta mig omgående på 08-615 21 60.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av daniel_e53@hotmail.com:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Om någon som nappar på detta blir erbjuden piratkopior, kontakta mig omgående på 08-615 21 60.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">tja dom är inga kopior så lägg av hansi! och så bara för jag har en dator och en brännare vet ju jag vad som är rätt och fel!
och till slut sluta tracka mig mig om att jag säljer kopior av allt!och så är dom redan sålda så HAHA Hansi</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">
daniel_e53@hotmail.com
men det verkar ju mysko när du skriver
"tex
win 98 andra utgåvan
win xp
win me
brännar program"
aja..Operativsystem SKA man ha orginal tycker jag iallafall.
Men bra samling med windows du HADE iallafall.
.:JompZ:.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Om någon som nappar på detta blir erbjuden piratkopior, kontakta mig omgående på 08-615 21 60.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">tja dom är inga kopior så lägg av hansi! och så bara för jag har en dator och en brännare vet ju jag vad som är rätt och fel!
och till slut sluta tracka mig mig om att jag säljer kopior av allt!och så är dom redan sålda så HAHA Hansi</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"></strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om det är någon som har kopior som man ej har köpt orginalet så är det ni! Jag vet att ni har teken 4 brännd på en dvdr skiva.
så polisen @.com Hansi
daniel_e53@hotmail.com
tror inte att det är så smart att säga så där på hansis hemmaplan..
Tekken 4 finns väl i japan som orginal eller hur.
men han säljer ju inte kopior iallafall..
[QUOTE]Originally posted by
Ursprungligen skrivet av JompZ:
[QB]tror inte att det är så smart att säga så där på hansis hemmaplan..
Tekken 4 finns väl i japan som orginal eller hur.
1.det var han som började så...
2.ja teken 4 finns som orginal i japan.
3.men det är ju inte laglig att spela med andra som är där brännda spel och som ej har orginalet.
4. nej han säljer inga kopior men läs 3:an.
daniel_e53@hotmail.com
Daniel bara dra stick försvinn gå på marknad och sälj.
*håller med föregående talare*
Bookmarks