Jag söker en Guide eller HowTo för att uppdatera min fat PSP som redan har version 1.5 av firmware. Jag undrar eftersom jag inte haft min PSP i handen på ca 1-2 år...
Hur uppgraderar jag till 3.xx och vilken version ska jag välja av homebrew:en?
Förmodligen är allt mycket enklare än vad jag föreställer mig, det är därför jag inte hittat. Har sökt på nätet och i forum, i flera dagar nu. Jag blev hjärnopererad för ca 2 år sedan så det är därför jag inte hängt med.
Jag skulle behöva en mycket utförlig guid eftersom jag glömt allt vad gäller vilka program som jag ska använda för att ladda över filer och allt. Jag minns inte ens hur jag fick in version 1.5 i min PSP. Det känns lite dumt att vara helt novice igen. Finns det program för PSP - Linux, jag hittar bara till PSP - MS Windows.
Kul är i alla fall att jag fortfarande minns och kan hård-modda-hacka (lödda in chip och annat i mina maskiner) typ XBox och PS2. Men alla programnamnen är som bortblåsta ur mitt huvud. Känner mig som en Alzheimer...
Hittade denna tråden i alla fall:
http://forum.psxcare.com/support/sho...light=3.52+m33
men måste jag ha MS Windows för att få in det i min maskin? Jag har ju Linux i alla mina maskiner...
Bookmarks