Visar resultat 1 till 20 av 20

Diskussion: Nya titlar ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25

    Nya titlar ...

    Visst kommer det lite dåligt om intressanta titlar till PSP eller för den delen dåligt om titlar överhuvudtaget ... Har vi några att se fram emot????
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    63
    Respekt
    19
    Satt precis å tänkte på samma sak.. inne på playstation.com nu men de verkar vara segt asså...
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

    Nån som vill skänka mig en ps3?

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    NFS ProStreet släpps precis just nu faktiskt *tankar*

    lite senare kommer:

    Flatout - Head On
    Oblivion (typ 2030 eller nåt)

    Men jag håller med om att det är dåligt med stortitlar, NFS var ju katastrof till PS3.
    Last edited by kekke2000; 2008-02-19 at 19:17.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    patapon har kommit...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    patapon har kommit...
    pata pata pata pon

    pon pon pata pon

    tröttnade på några minuter :/
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Hu behöver jag lite tips om spel, börjar bli sugen på nåt som man verkligen kan fastna för ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    63
    Respekt
    19
    tröttnade på patapon jag me efter jaa säg tre minuter för att överdriva..

    flat out väntar jag på.....
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

    Nån som vill skänka mig en ps3?

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Jag fick då inte ens igång Patapon vad nu det kan vara för lir ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Jag fick då inte ens igång Patapon vad nu det kan vara för lir ..
    Whoooot
    [Ironi]
    Hur svårt är det att starta en UMD skiva lixom, din UMD drive kanske är skitig eller trasig
    [/Ironi]
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  10. #10
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Whoooot
    [Ironi]
    Hur svårt är det att starta en UMD skiva lixom, din UMD drive kanske är skitig eller trasig
    [/Ironi]
    Meningsfullt inlägg ... Tror du jag är en idiot??? Har du inget att säga var tyst
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Meningsfullt inlägg ... Tror du jag är en idiot??? Har du inget att säga var tyst
    Nej jag tror inte du är en "Idiot" däremot förtydligade jag ett ironiskt inlägg med [Ironi] klammers i början och [/ironi] för att visa avslut! *Se det roliga med kodningen/uppmärkningen med en viss modifikation.

    Tolkar ditt svar på mitt försök till ironiska inlägg som avsaknad av "Ironi" och i och med bristerna av Smileys så tog du det nog på helt fel sätt.
    *Spänn av lite kotten...*

    Prova vakna upp på andra sidan imorgon, det kanske reder sig då

    Jag har aldrig sett Turbis vår Favoritclown på forumet reagera som du gör då man skämtar om missar både han och andra användare gjort, jag är inte perfekt jag heller men bannemig inte långt ifrån
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    jag är inte perfekt jag heller men bannemig inte långt ifrån
    HAHA, now that's irony! :P
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Perfektion är en skymf mot gudarna!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Patapon fungerar fint på min Slim PSP men fryser då den skall ladda första banan på alla mina Feta PSP enheter
    De kör 3.52 M33-4 och min anorektiska slim kör 3.90 M33-2 *Sonys UMD emulering*

    Spelet Skall tydligen vara skrivet för 3.73 firmware eller högre Bara så ni vet

    *Nej jag tänker inte uppgradera mina feta bara för att testa, har ju en slim att spela på
    Last edited by Pendragon; 2008-02-23 at 19:17.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #15
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    72
    Respekt
    18
    Är faktiskt lite sugen på en slaskig phat psp bara för att kunna ha en safeguard om något skiter sig med min fina 3.90 m33-2 slim.
    Någon som vill sälja till rätt pris? Den behöver inte vara fin, bara fungerande... ;-)

  16. #16
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Jag har tagit hem PataPon, men jag är hos en kompis och glömde USB-kabeln. Ska testa så fort jag kommer hem idag med datorn
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  17. #17
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    48
    Respekt
    17
    Patapon fungerar fint på min PSP Slim 3.90 m33-2
    Playstation 3 - Omoddat 3.55
    Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
    Nintendo Wii - d2ckey
    PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
    XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6

  18. #18
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    63
    Respekt
    19
    tänkte väcka tråden lite...

    Nån som har testat nått kul?
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

    Nån som vill skänka mig en ps3?

  19. #19
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    God of War: Chains of Olympus är ute i allas vårat Amerika sedan tredje mars och dollarn är låg, så funderar på att vänta till Crisis Core: FF VII kommer den 25e och beställa dem två.

    edit: Vidare köpte jag Patapon, FF Tactics: WotL och Disgaea nyligt, har bara hunnit testa de första två men verkar lovande.

    Patapon rekommenderas i alla fall, FF Tactics tar tiiiid. :>

  20. #20
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Azrael Visa Inlägg
    God of War: Chains of Olympus är ute i allas vårat Amerika sedan tredje mars och dollarn är låg, så funderar på att vänta till Crisis Core: FF VII kommer den 25e och beställa dem två.

    edit: Vidare köpte jag Patapon, FF Tactics: WotL och Disgaea nyligt, har bara hunnit testa de första två men verkar lovande.

    Patapon rekommenderas i alla fall, FF Tactics tar tiiiid. :>
    Fick Patapon från Sony själva för jag varit så duktig o spammat en hel del på deras forum om GPS o annat kul de ligger efter med *skratt*
    Patapon är det näst bästa spelet efter Loco Roco och Bomberman som är lite tidslösa i sig
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Nya spel = butiksoriginal?
    By aaiiyytt in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 12:25
  2. Sony´s nya slimmade PSP har börjat tillverkas!
    By BigMac in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 08:07
  3. Mitt nya psp (modell TA-082)
    By crasch in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 02:34
  4. Nya hårddisken streamar inte musik vid första försöket...
    By Sanitation in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 22:50
  5. Lägga till nya filformat i xbmc?
    By M@tte in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 03:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •