Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: PSX på PSP 3.90 m33-2?

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18

PSX på PSP 3.90 m33-2?

Tjena.

Jag följde guiden för att göra om PSX2PSP. Det funkar bra. Med några spel.

Jag har lyckats med Tenchu och Metal Gear Solid, men många andra spel visas bara som "corrupt data" på minneskortet. Har det något att göra med att jag har så ny firmware?

Finns det något annat jag kan göra åt saken?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Ser de likadana ut så bör det inte vara probs ... Det kanske är en dålig dump som Pendragon brukar säga ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18
    Jo iofs, men jag har själv gjort alla dumps från mina originalskivor, och det bör inte kunna finnas bättre dumpar än de jag har.

Jag har dock även testat exakt samma utgåva av spelet, men dumpad av annan person.

Spelet är Castlevania: Symphony Of The Night. Jag vet inte om det kanske är något särskilt jag måste göra?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Sök efter en release som är från ps3 store så vet du säkert att den funkar ... Inte ens olagligt i ditt fall om du äger orginalen ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18
    Jag kom på felet i natt. Mapparna som skapades var för långa. Jag drog ner det till förkortningar, sen funkade det perfekt.

Liknande diskussioner

1. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 03:48
  2. PSX saves -> PSP
    By xsa in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 23:49

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner