Ny update har kommit och undrar om det är någon som har uppdaterat sitt wii med wiikey installerat? vill inte att nintendo ska sabba mitt chip därför undrar jag. Någon som vet?
Ny update har kommit och undrar om det är någon som har uppdaterat sitt wii med wiikey installerat? vill inte att nintendo ska sabba mitt chip därför undrar jag. Någon som vet?
Är på jakt efter info om detta också, fick mailet från Nintendo igår.. någon som testat detta ännu?
Har uppdaterat mitt WII till 3.2E och har än så länge inte märkt några problem, kör med WIIKey 1.9g.
Hade hoppats att min dubbla nyhets och väderkanaler skulle försvinna men det gjorde de tyvärr inte...
Jag uppdaterade också till 3.2E...Har inte heller märkt nån skillnad kör också med wiikey 1.9g...Hade hoppats på samma sak som du att de skulle försvinna...men men gör la inget de får la ligga där och se fina ut :P
Nintendo 64
Gamecube
Wii
XBOX 360
Nintendo DS
Playstation 3
M2N32-SLI Deluxe
AMD 6400+
Geforce 9800GTX 512MB
8GB Ram PC6400
1x74GB SATA 16MB 10000RPM
Tror inte att någon firmware uppdatering någonsin kommer att lösa dubbla kanaler är jag rädd.
Men bra att veta att det gick vägen, då är det bara att uppdatera då.
Har uppdaterat till 3.2E utan problem. Alla backup spel och orginalspel jag har startar utan problem. Så det är nog riskfritt att uppdatera till 3.2E om man har wiikey chip.
XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
Uppdaterade direkt jag såg det blinka blått. Har uppdaterat alla updates jag fått. Såvitt jag vet, har väl Nintendo ingen aning om att jag har nåt chip i, så varför ska jag bry mig om deras updates?
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
Bookmarks