tankade ner ett lir som hade en security patch fil(rar )
vad är den till för??
behöver jag den även om jag inte kör live?
o vad ska jag göra med den???
tack på förhand
tankade ner ett lir som hade en security patch fil(rar )
vad är den till för??
behöver jag den även om jag inte kör live?
o vad ska jag göra med den???
tack på förhand
anyone??
öppna ison med xdvdmulleter. kör autofix i xdvdmulleter så borde allt ordna sig utan pill mer ss patches. annars kan du lägga in den med samma program men autofix är smidigare.
http://www.devilsps3.centelia.net/360stealth/
finns en hel del trådar om xdvdmulleter här.. faq är en bra början.
ss filer etc är till för att fixa till säkerhetsproblemen med kopian så den blir så lik orginal som möjligt. spela live är detta ett måste.. tror inte ens ixtreme vill starta spel som är dåliga kopior.
tack för hjälpen..sitter här med en gipsad arm så att lusläsa faq:en pallar jag inte (nyopererad)
men du får gärna hjälpa en krympling...
jag packade upp liret,,,,
packat upp sec..patches o fick 3 bin filer tror jag det var
dmi pfi o ch ss heter filerna,,,
så hjälp mig e du/ni snälla
lättast är att starta xdvdmulleter.. öppna imagefilen i det och välja knappen "autofix".. bara att följa anvisningarna..
du behöver inte lusläsa.. finns en bra sökfunktion.. xdvdmulleter (i xbox forum tex) programmet är lätt.. svårt att lyckas göra fel i det.. har man lite basic knowledge så klarar du det utan problem
ok...ska jag lägga dom tre filerna i samma mapp innan jag kör mulleter??
jag har inte skrivit något om dina filer.. gör som jag skrev innan..
du behöver inte filerna om du kör autofix. den fixar till rätt stealth och sånt automatisk. skulle inte autofix fungera så får du använda filerna du har. men det tar vi då.. kör autofix.. den borde bli ixtreme säker..
tack för hjälpen
fan va noob jag e,,,öppnar mulleter men vet ej hur jag ska öppna o hittar inte autofx :/
gjorde en simpel bildguide att följa.. det bli rinte bättre än såhär..
http://img164.imageshack.us/my.php?i...dmguideey5.jpg
jag måste nog kyssa dig nån dag
stort jättetack från mig o min gipsade arm
För skadad för att leta i faq'en men tillräkligt frisk för att spela tv-spel?
Har en kompis som brukar klaga på migrän när hans mor tvingar honom till skolan
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
haha...
jag kan lira med lite ansträngning...men det e trist o va skadad, man blir lite ledsen o vill bli ompysslad. O det har jag blivit!!
Troligen är imagefilen i releasen redan "perfekt" och stealthfilerna bara medpackade som en "service" ifall någon behöver dom för att fixa till en befintlig imagefil som saknar stealth.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok...i c...
thx
ic-kretsar?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks