Utbytt chip
Lämnade in mitt wii på garantireparation till killen som chippat det med ett D2Ckey som jag varit oerhört nöjd med, för att det helt plötsligt slutade fungera med kopior. När jag fick tillbaks det såg jag att det hängde en flatkabel ut vid GC-minneplatsen. Ringde killen och fick reda på att det satt nu mer ett Argonchip istället vilket han bytat utan min vetskap. Har läst lite här och där och det verkar ju vara likvärdiga chip sånär som på GCspel vilket den inte klarar enligt olika forum. Jag spelar en hel del GC också så det blev en liten besvikelse. Fördelen med detta chippet är ju att det är uppgraderingsbart.
Nu till ett par frågor jag har:
Är det ett jämförbart chip eller ha jag blivit lurad?
Är det lika stabilt som D2CKey?
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks