Jag har en brickad drive, men tänkte beställa en ny från kina, men ja undrar, kan jag köpa en från kina och sätta in i min box, och spela precis som innan med dom spel jag har??
BenQ VAD6038
Jag har en brickad drive, men tänkte beställa en ny från kina, men ja undrar, kan jag köpa en från kina och sätta in i min box, och spela precis som innan med dom spel jag har??
BenQ VAD6038
jag har dvdkey och sånt för att spoofa, inga problem.
Men tänkte så den inte är låst till spel från asien eller nåt sånt bara för att den kommer därifrån.
Regionskollen sitter INTE i dvdläsaren, alla dvdläsare jag säljer har jag skeppat hit från kina...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja hitta driver för 336 med frakt. tycker jag e helt ok
Hejsan! Skulle vilja ha adressen till shoppen i kina som du ska köpa din dvd läsare ifrån!
ebay
Nu e min påväg, hoppas jag får den snart, känner spelsuget
skriv hur de gick, hur länge de tog osv! alltid bra och veta
yes!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks