Jag undrar om jag kan köpa ett psp slim och göra som i denna videon enbart eller om de behövs något annat? Jag har även tillgång till att låna ett pandora batteri ( jag har hört att det inte behövs efter installationen) ???
Jag undrar om jag kan köpa ett psp slim och göra som i denna videon enbart eller om de behövs något annat? Jag har även tillgång till att låna ett pandora batteri ( jag har hört att det inte behövs efter installationen) ???
Video ?
Du glömde nog länka *ler*
Efter 3.80 M33-5 kan man köra Network Update som hämtar hem senare Custom FW M33 mjukvara som man flashar PSP enheterna med.
Senaste uppgraderingen just nu är 3.90 M33-2 men imorgon kanske det är något senare *Det går fort ibland med fixar o patchar*
Pandorabatteri och Magiska minneskort är det smidigaste att Custom FW begåva PSP enheter med i dagsläge ja.
Och har man en gång fått in CFW så är det superenkelt att utan PAndoratrick uppgradera.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
oj my bad! http://www.youtube.com/watch?v=CLzU2EF-ep4
Hej
Har en FET PSP med 3.40oe på och är sugen på att uppgradera men har några frågor.
1. Om jag lägger in 3.90M33 måste jag ha Pandora för att backa ner om jag vill ?
2. Om svar = ja på 1 hur långt kan man gå utan att behöva pandora för att backa. (3.40oe vet jag funkar utan)
3. Hur fungerar Homebrews med 3.90M33 ?
4. Är den senaste bäst eller vilken kör ni ? Vill ha fullt stöd för homebrew.
Mvh Micro
1. Ja
2. <3.52, allt över (inklusive 3.52) kräver pandora.
3. Funkar helt ok om man kör med 1.5 kernal, vissa gamla kan det bli problem med dock.
4. Bäst idag för homebrews är 3.52 för phat och valfri för slim.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Rätta mig om jag har fel, men han gör väll om från cfw till orginal?
För jag fick tag i ett phat idag med 3.71 orginal fw och kollade precis på den där videon å skulle slänga in en fråga om den, så därför får den hamna i den här tråden lite halvt OT.
Jag kan INTE göra som han gör om jag har orginal och vill ha CFW? eller är det så jag ska göra för att få cfw på min phat.
Finns det några andra sätt att downgrada min phat på förutom Pandora batteri/minne? sen läste jag för ett tag sen att man ska göra en backup, men med vilket program å på vad?
MVH Marcus.
Med så hög firmaware så är det bara Pandora som gäller ... PSXCare har nån gadget som kan ställa om ditt batteri till ett service batter och tebax utan direkt kunskaper och nån risk för att förstöra ditt batteri ... Skulle inhandla den om jag vore du ... Priset låg på 350:- om jag inte missminner mig
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks