Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Bully

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Respekt
    21

Bully

Detta var ju ett typiskt Rockstar spel och ett väldigt roligt sådant. Men jag stör mig på att bråkstaken styrs så konstigt alltså jag tänker på när man vänder vänster eller höger.

Spelet kommer ut 14e mars enligt *********.

Vad tycker ni om spelet? Nån kanske är bra på engelskalektionerna här? Jag är urkass på att hitta ord.

release: Bully_Scholarship_Edition_PAL_XBOX360-SPARE

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    18
    Jag har väldigt väldigt svårt att bortse från "styrnings" missen,, drar ned betyget duktigt på ett spel som kunde vart skit kul

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Respekt
    21
    Så du har provat det? Vad tyckte du?

Styrningsproblemet verkar även vara tillfälligt för mig. Grafiken måste jag dock säga är rätt dålig för 360. Jag hoppas inte GTA 4 kommer se ut så.

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
    Så du har provat det? Vad tyckte du?

Styrningsproblemet verkar även vara tillfälligt för mig. Grafiken måste jag dock säga är rätt dålig för 360. Jag hoppas inte GTA 4 kommer se ut så.
    Jag har precis börjat lira men det verkar kul förutom styrmissen
    Kul med spel med småspel i spelet. Ett bra spel att bara slänga i om man vill fördriva lite tid,,, ett medel betyg får det av mig, har dock inte spelat så långt än

Kan ju vara så att grafiken e lite dålig för att dom lägger alla resurser på GTA 4, tror dock inte man behöver oroa sig för GTA 4 det spelet kommer vara grymt och grafiken ser ju riktigt bra ut vad jag sett.

Registrerade
    Aug 2005
    Respekt
    20
    Spelet är ju ifrån PS2 ifrån början. Heter Canis Canem Edit där om jag minns rätt , därför grafiken är så taskig

Liknande diskussioner

1. Nybörjare behöver hjälp
    By whiSSSper in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 21:40

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner