Laddar verkligen Psp:n upp när man har den ansluten till Usb??? Det enda jag märkt är att den inte slår av så länge den är inkopplad ...
Laddar verkligen Psp:n upp när man har den ansluten till Usb??? Det enda jag märkt är att den inte slår av så länge den är inkopplad ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
SOm jag märkt så laddar den enbart när du kör i "USB Connection", och då kan du inte göra något annat.
Har dock sett homebrews som gör att den alltid laddar, finns väl även ett läge i m33 Recovery mode under settings som tillåter att den alltid laddar.
Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
Kan ställas in via System Settings eller rec. mode
EDIT: Dock så är det kanske så att system settings inställningen bara funkar när man har USB mode på, min laddar iaf bara den är ikopplad.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
http://www.psphacksmods.com/2007/09/...harger-plugin/
laddar asbra hela tiden via usb
PSP2000 CFW 3.90 M33-3 | Sony MS Pro Duo 8GB
XBOX 360 oflashat...
Bookmarks