Hej,
finns det några hinder att modda ett DS som en vän köper åt mig i Bangkok ?
Hej,
finns det några hinder att modda ett DS som en vän köper åt mig i Bangkok ?
Man moddar inte DS, köp till R4, M3, Cyclo Evolution eller liknande...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Inga problem alls, men varför köper du inte r4/liknande från thailand också, borde ju inte kosta mer än 250:- där...
Bara minneskort man skall passa sig för därborta, brukar bara vara piratskit...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
låter ju som en bra idé, jag inbillade mig att även R4'orna höll en lägre kvalité än era. Tar och överväger det hela /// Thanx
Alla R4'or kommer ifrån Thailand/Taiwan, så det lär nog inte vara någon skillnad på kvalité.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks