Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: SSBM DVD5 Hjäälp!

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0

Question SSBM DVD5 Hjäälp!

Hej. Jag tankade precis hem Super Smash Bros Brawl på 8 GB. Körde patchen så att man kan spela den på PAL. Sen tog jag unscrambler och gjorde filen till en 4 GB fil och kör patchen yttligare en gång. Nu när jag sätter i skivan i mitt Wii med 3.2E firmware vill den uppdatera. Ska jag bara låta det gå ?
    Händer det lika dant på 8 GB versionen? Att man ska uppdatera från den också? Vill väldigt gärna slippa att köpa en DL skiva.

Tack På Förhand!
    PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    Har du kört regionfree/Brickblocker på den? I annat fall kommer du förmodligen bricka konsollen. Finns några bra trådar om hur du ska gå till väga på bästa sätt för att få igång det, Kika där först innan du gör något drastiskt.

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Prövade att sätta i skivan iallafall Och det funkade. Körde patchen på 8GB filen sen använde jag unscrambler för att få ner den till 4GB och körde patchen yttligare en gång och sen brände jag ner den i 4X hastighet. Funkar felfritt men ibland blir det hemska lagg
    PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A

Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Respekt
    0
    plocka ner wiierd-releasen av pal-versionen nu istället...å kosta på dig en dual-dvd-skiva snålis ! ; )
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Registrerade
    Nov 2005
    Från
    sweden skåne
    Respekt
    20
    yo finns ju inte alla som har brännare för dvd9 bman.. kosta på sig både en brännare för det och en dvd9 skiva skulle kosta (nästan) som original ssbb
    han kanske inte har allt teknik för att få in det på dvd9
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    plocka ner wiierd-releasen av pal-versionen nu istället...å kosta på dig en dual-dvd-skiva snålis ! ; )

Registrerade
    Nov 2005
    Från
    sweden skåne
    Respekt
    20
    har du testat i meny och stänga av/på deflicken i spelet hur grafiken flyter/blir svagare/skarpare funkade i mitt ssbb usa så det flöt bra sen innan jag skaffade pal det flyter bra mitt pal i min pal konsoll..
    Citat Original inlägg av leo93123 Visa Inlägg
    Prövade att sätta i skivan iallafall Och det funkade. Körde patchen på 8GB filen sen använde jag unscrambler för att få ner den till 4GB och körde patchen yttligare en gång och sen brände jag ner den i 4X hastighet. Funkar felfritt men ibland blir det hemska lagg

Liknande diskussioner

1. HjÄÄlp SnÄlla!!!:d
    By Darippsta in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 02:28
  2. Hjäälp... hur ska de va??
    By FjunX in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 13:48
  3. Ska man välja DVD5 eller DVD9?
    By sy - ty in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 22:29
  4. DVD9 till DVD5
    By Chevelle88 in forum XBOX Backup och Patchar