Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Hur uppdaterar jag till version 3.2E?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Hur uppdaterar jag till version 3.2E?

    Hej

    Har inte hittat något om detta på ert forum, och om jag missat något ber jag om ursäkt. Nu till hela mitt problem.

    Tänkte lira Smashbrothers brawl, har tankat ned det och brännt ut det. när jag stoppar i skivan vill den uppdatera, vilket inte är så populärt.

    JAg kollade vad jag hade för firmware version och såg 2.2E där de flesta säger att man skall ha 3.1E för att kunna lira Smash. Så min fråga är hur uppdaterar jag det? Jag har wiikey och har installerat 1.9g (iaf så att Homerljudet hörs) MEn fortfarande står det att jag har version 2.2E. Vågar inte göra så mycket med smash så länge jag inte vet.

    ÄR det okej att koppla upp wii mot internet och ladda ned senaste firmware och hur gör jag det för att inte få något som brickar mitt wii, eller hur gör jag?
    Tacksam för hjälp

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    83
    Respekt
    0
    ÄR det okej att koppla upp wii mot internet och ladda ned senaste firmware och hur gör jag det för att inte få något som brickar mitt wii, eller hur gör jag?
    Koppla upp ditt Wii mot internet så kommer den automatiskt tanka hem det nyaste firmwiret som finns tillgängligt, Det finns inga risker med det. Däremot rekomenderar jag dig att läsa igenom SSBB-trådarna väldigt nogrant innan du petar in spelet i ditt Wii så inte Herr tråkigt börjar komma.

Liknande diskussioner

  1. Hjälp mig! Perfekta hjälpmedel hjälper inte.
    By solwretep in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:54
  2. Nedgraderare 3.50 till 1.50 ute nu :D
    By fr_3dd_3 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 01:22
  3. Hur streamar jag mellan 360 och pc:n
    By Baloo123 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 16:32
  4. någon lösning till ett noob-problem?
    By Sandren in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 09:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •