Tjena.
Nån som kan svara på varför det kommer ett rullande streck "nerifrån och upp" på tv:n på vissa spel när jag använder RGB-kabel?
Tjena.
Nån som kan svara på varför det kommer ett rullande streck "nerifrån och upp" på tv:n på vissa spel när jag använder RGB-kabel?
Har "vissa spel" någonting gemensamt, som att alla är USA eller JAPAN spel?
Isåfall kan det vara din TV som inte trivs riktigt med 60Hz spel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vet inte om det är så.
Skulle strecket försvinna med "originalkabeln" i sådana fall?
För det gör det...
Svara på min fråga också, testa vilken typ av spel som ger problem.
Är det ALLA spel så är det fel på RGB-kabeln, eller så ligger den så att den får störningar från någonting.
Guncon-RGB med tre kontakthonor på mitten tar lätt emot störningar genom klumpen på mitten, så prova att flytta runt den lite.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är ett spel som jag lånat, vet inte om det är import. Mina egna spel som bara är PAL funkar utan störningar så man kan väl nästan anta att det är import och tv:n som är problemet.
Lustigt i så fall att det blev färg även utan RGB:n? Nåja, det är nog inget fel på kabeln iallafall.
Tack för svar
/Ex
Bookmarks