Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Army.Of.Two.PAL.X360-Allstars

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0

Army.Of.Two.PAL.X360-Allstars

Hej!

Jag laddade ner Army.Of.Two.PAL.X360-Allstars och brände det. När jag satte i det i 360:n så kom det upp en "uppdateringsgrej" som vanligt. Jag har t.ex. bränt Halo 3 och då kom det också upp en sådan och spelet fungerade suveränt.

Nu när jag valde att uppdatera detta spelet så kom det upp att det inte gick att uppdatera det. Och varje gång jag nu startar xboxet (även utan någon skiva i) så kommer det upp att det inte går att uppdatera. Jag kan inte komma vidare från felmeddelandet!! HJÄLP MIG!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Foughman Visa Inlägg
    Hej!

Jag laddade ner Army.Of.Two.PAL.X360-Allstars och brände det. När jag satte i det i 360:n så kom det upp en "uppdateringsgrej" som vanligt. Jag har t.ex. bränt Halo 3 och då kom det också upp en sådan och spelet fungerade suveränt.

Nu när jag valde att uppdatera detta spelet så kom det upp att det inte gick att uppdatera det. Och varje gång jag nu startar xboxet (även utan någon skiva i) så kommer det upp att det inte går att uppdatera. Jag kan inte komma vidare från felmeddelandet!! HJÄLP MIG!
    --==Console Reset Codes==--
    Clear All Installed Game Updates and Console Cache

1. Go to the "system" blade
    2. Select "memory"
    3. Press Y on the HD symbol
    4. Press X,X, Left Bumper, Right Bumper, X,X
    5. A message will appear saying: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"
    6. Select Yes
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    22
    Fast han kommer väl inte vidare från felmeddelandet?
    Jag tolkar det som att 360'n låser där??

Testa isåfall detta.
    Ha konsollen avstängd.
    Tryck och håll in synk-knappen, fortsätt hålla in den samtidigt som du trycker på power.
    Fortsätt ha synk-intryckt medans 360'n bootar upp.
    Under bootprocessen ska nu alla felaktiga uppdateringar rensas bort.
    Klart!
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    just det.. haha.. att man missade det?! det stog precis under det jag kopierat. well, tur du åtgärdade missen

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg

Testa isåfall detta.
    Ha konsollen avstängd.
    Tryck och håll in synk-knappen, fortsätt hålla in den samtidigt som du trycker på power.
    Fortsätt ha synk-intryckt medans 360'n bootar upp.
    Under bootprocessen ska nu alla felaktiga uppdateringar rensas bort.
    Klart!
    Jag vet inte riktigt vilken sync-knappen är men gissar på att det är den som man håller inne för att få kontakt med den trådlösa kontrollen?

Vilket fall testade jag att hålla inne den, precis som du sade, men inget förändrades. Är jag bannad? Eller gör jag bara fel?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Jag vet inte riktigt vilken sync-knappen är men gissar på att det är den som man håller inne för att få kontakt med den trådlösa kontrollen?

Vilket fall testade jag att hålla inne den, precis som du sade, men inget förändrades. Är jag bannad? Eller gör jag bara fel?
    precis. det är "sync" knappen (på boxen). har du fått ordning på det? det låter som det bara ska vara att tömma cachen / updates. tror någon hade ett liknande problem här. har dock inte tid nu att leta upp det. bannad är du inte. det ger inte dessa symtom.

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    precis. det är "sync" knappen (på boxen). har du fått ordning på det? det låter som det bara ska vara att tömma cachen / updates. tror någon hade ett liknande problem här. har dock inte tid nu att leta upp det. bannad är du inte. det ger inte dessa symtom.
    Jag har testat ca 15 gånger nu på alla möjliga sätt. Det går inte! Jag får ta och leta efter den tråden.

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Jag ringde supporten och pratade med dem. Snackade med en trevlig tjej och sa att jag skulle ta av hårddisken, och nu funkar det.

Trevlig och bra support!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Jag ringde supporten och pratade med dem. Snackade med en trevlig tjej och sa att jag skulle ta av hårddisken, och nu funkar det.

Trevlig och bra support!
    kan va bra att få klarhet i det hela ifall frågan kommer upp igen. startade du upp den utan hd och sen starta om den med hd och det var återställt? eller spelar du utan hd?

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Jag spelar alltid med HD. Jag startade om den på HD.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner