Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Dustin-boxen

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Dustin-boxen

    Hej! =)

    Som några kanske upptäckt hade Dustin Home ett erbjudande där man fick en extra trådlös kontroll och PGR4 gratis när man beställde en 360 Premium under påsken. Tänkte se om nån annan beställt och flashat en box under erbjudandets tid med? (Eftersom vi lär ha samma hårdvara då)

    Min box är iaf tillverkad i slutet av november (2007), team fdou - tänkte helt enkelt kolla om någon öppnat sin box och sett vad för läsare den kan tänkas ha i sig?

    Sedan läste jag här att PSXCARE (förut?) satte in klistermärken med sitt namn över någon typ av MS-klistermärke som kunde orsaka problem vid reparation? Ser boxen "intakt ut" efter att man låtit PSXCare flasha den eller går för MS att bara titta på den och ropa "FLASHAD!"?

    Tack

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av ProbablyX Visa Inlägg
    Sedan läste jag här att PSXCARE (förut?) satte in klistermärken med sitt namn över någon typ av MS-klistermärke som kunde orsaka problem vid reparation? Ser boxen "intakt ut" efter att man låtit PSXCare flasha den eller går för MS att bara titta på den och ropa "FLASHAD!"?
    läste i en tråd här att ms brukar skicka tillbaka psxcare boxar med ett ms märke över psxcare märket. sålänge din box inte är bannad är det lugnt. du får väl sätta vilka märken du vill på din box..

    den SKA se intakt/oöppnad ut. vad jag hört lämnar inte psxcare några märken efter sig.

Liknande diskussioner

  1. Titta på brända filmer i boxen
    By Solros in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 15:16
  2. Xlink kai låser boxen
    By nalle077 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 22:56
  3. Boxen dör i spelet
    By anders winberg in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 23:49
  4. Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 22:45
  5. HJÄLP!! Boxen startar inte längre?
    By sandbergsomfan in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 18:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •