Hej.
Är det någon som vet om man kan byta displayen på PSP.
Jag råkade tappa mitt i glovet och nu funkar bara vänster nederbild.
Det är sprickor i det inre glaset.
Tack på förhand/ Katarina
Hej.
Är det någon som vet om man kan byta displayen på PSP.
Jag råkade tappa mitt i glovet och nu funkar bara vänster nederbild.
Det är sprickor i det inre glaset.
Tack på förhand/ Katarina
Du kan göra det hos psxcare: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=552&xSec=101
Vet inte om dom monterar men det kan dom säkert om du frågar snällt
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
har du garanti?? om du har skicka in den på gratis lagning annars måste du betala
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Byte av skärm i PSP kostar 1000:- fast pris, tar pen(n)is emot fikabröd som muta så kommer han bli för fet för att jobba kvar och jag får ge honom kicken igen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks