Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Vill inte lära mig att läsa läppar till CoD 4

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Vill inte lära mig att läsa läppar till CoD 4

    Jag brände och körde igång Call Of Duty 4 och uppdaterade det i Live, allt funkar perfekt förutom att ljud saknas, du hör skottlossning och sådant men personer du möter i spelet rör bara på munnen men man hör inte deras röster. Någon som haft detta fel?

    2:a frågan är; Flashade om min BenQ DVD häromdagen till iXtreme 1.4. Nu undrar jag om det går att uppdatera denna iXtreme till 1.5 när det väl kommer och hur man isåfall går till väga?

    Tack tack på förhand
    Last edited by ceke; 2008-03-29 at 10:50.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    20
    1. Vilken release är det? Har du problem med ljud i andra spel?

    Dessa fungerar fint för mig:

    Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360
    Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC

    2. Ja har du kvar orig.bin (original firmware) så kan du skapa en iXtreme 1.5 firmware med hjälp av den och sedan flasha dvd läsaren. Jag tror det bör fungera ok med bara nyckeln också.

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Det borde väl fungera å "plocka ur" nyckeln ur en korrekt flashad och fullt fungerande iXt 1.4 FW?

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Tack för svaret.

    Det är "Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC" som jag har använt mig av, samma som dig alltså. Andra spel fungerar som dom ska. Så jag förstår inte riktigt. Men jag provar att ladda ner "Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360" releasen också för att se hur det går med den. Men det är fortfarande ett skumt fel. Du hör skott, fotsteg, omladdningar. Men inte röster, helikoptrar, bränder osv.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av ceke Visa Inlägg
    Tack för svaret.

    Det är "Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC" som jag har använt mig av, samma som dig alltså. Andra spel fungerar som dom ska. Så jag förstår inte riktigt. Men jag provar att ladda ner "Call_Of_Duty_4_USA_XBOX360" releasen också för att se hur det går med den. Men det är fortfarande ett skumt fel. Du hör skott, fotsteg, omladdningar. Men inte röster, helikoptrar, bränder osv.
    mycket skumt.. jag har inga problem med GAC.. det första jag tänker på är inställningar för ljud/surround eller något.. men sådant kanske du inte använder? fungerade det bra innan du uppdaterade det via live?

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Nej har aldrig haft något problem med ljudet förut men provade alla ljudinställningar med Xboxet och CoD4 utan någon framgång och nix det fungerade inte innan uppdateringen heller. Suckelibuckeli
    Spännande å se vad som händer med nästa release av CoD4 som jag just nu håller på att ladda ner.

Liknande diskussioner

  1. Kan flashning vara orsaken till Red Lights..?
    By chillseeker in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 19:49
  2. Flashning - Gävle
    By mve in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 10:59
  3. nån med kylplatta på sin 360?
    By Dragonzilla in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 22:09
  4. Vågar man updatera sin xbox360 imorrn?
    By xepez in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 23:30
  5. Vänta med flashning?
    By Ninjapanda in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 19:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •