Det har kommit en ny Update för PSP CFW s.90 M33-3 http://www.psp-hacks.com/2008/03/30/...o-v5-released/
Tänkte vi kunde köra denna tråd och hojta till här när det kommer ny Updates ... Eller???
Det har kommit en ny Update för PSP CFW s.90 M33-3 http://www.psp-hacks.com/2008/03/30/...o-v5-released/
Tänkte vi kunde köra denna tråd och hojta till här när det kommer ny Updates ... Eller???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
och Despertar del Cementerio har nu stöd för att köra 3.90-3 direkt istället för 3.80
dvs man kan nu köra från vilken FW som helst direkt till 3.90-3 m33 med pandora kit
Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
Jag kanske skulle nämnt det med ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
übernice
Såg att den hade stöd för TimeMachine med men har inte hunnit testa för 1.50 stöd på Slim ännu.
Någon som fått igång detta och har lust att skriva lite om det är varmt välkomna
Min slim uppdaterar jag alltid med det senaste då 1.50 kernel native har varit lite krångel så jag använder den lite som en "ny FW testenhet"
Mina gamla enheter tuffar fortf på 3.52 M33-4 *skratt*
Men tjejen vill spela Patapon som kräver 3.71 minst så det blir väll en uppgradering på en liten feting snart
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag har provat det lite snabbt bara! Var rätt coolt!
Bookmarks