Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Bästa PS3-spelen?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21

    Bästa PS3-spelen?

    Vill ha lite tips. På PS3-unika spel, d.v.s. spel som ENBART finns för Playstation.

    Har SingStar, Motorstorm och Uncharted: Drakes Fortune.
    GT5 väntar jag på såklart...

    Men vad finns det mer som är bra?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Vill ha lite tips. På PS3-unika spel, d.v.s. spel som ENBART finns för Playstation.

    Har SingStar, Motorstorm och Uncharted: Drakes Fortune.
    GT5 väntar jag på såklart...

    Men vad finns det mer som är bra?
    GT5 Prologue Varför vänta på GT5? Prologue innehåller många timmar speltid
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Om man nu vill betala för samma spel två gånger.... Prologue borde ju vara gratis, eller nästan gratis. 350kr för ett "demo"-spel känns lite blodigt
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi kommer rigga upp en PS3 med prologue, playseat och 47" i butiken under veckan ifall någon vill provspela :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    jag kommer!! :-)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Om man nu vill betala för samma spel två gånger.... Prologue borde ju vara gratis, eller nästan gratis. 350kr för ett "demo"-spel känns lite blodigt
    Men ett demo har inte 71 bilar, fler uppdateringar med bilar och skademodeller och annat med tiden, 12 banor, onlineläge med flera olika racetyper och stort singleplayer läge.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    32
    Respekt
    18
    nje, lite större än ett demo, kanske mer kontent än motorstorm tillåme?
    Har just köpt folklore som går att få till löjligt lågt pris, fantastiskt spel ifall man inte måste ha jättemycket action hela tiden. Mellansekvenserna är riktigt snygga på min nya 42" lcd=) Sedan är warhawk bra för den som måste ha jättemycket action hela tiden, unreal tournament 3 likaså (till pc också). Ratchet & Clank är grymt skönt och snyggt med.
    Sedan är det ju i år alla tunga ps3-titlar ska börja komma ut, Metal Gear Solid 4 är iaf ett måste.
    Metal Gear Solid IV är världens bästa spel.

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
    Men ett demo har inte 71 bilar, fler uppdateringar med bilar och skademodeller och annat med tiden, 12 banor, onlineläge med flera olika racetyper och stort singleplayer läge.
    Vad som kommer med tiden får vi väl se.... men just nu så är det dels rätt kasst att man inte kan krocka och ha sönder bilarna. De studsar ju bara mot varandra. Sen är texturerna på vissa delar av omgivningen (ser det tydligast på träden) så sjukt kackiga. Långt ifrån den finish jag förutsätter att det färdiga spelet kommer ha.
    Visst, det är rätt stort för att vara ett demo, men jag tycker fortfarande att känslan av det är demo/prototyp.

    Jag håller mig till Forza2 på 360'n tills fullversionen kommer.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Liknande diskussioner

  1. HD Advance 3.0 Buzz spelen
    By Vildsint in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 13:05
  2. Vad göra, 360 lr ps3?
    By PhR34k in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 09:09
  3. Frågor kring ps3
    By ghost85 in forum Playstation 3
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 11:41
  4. De bästa spelen till PSOne
    By ReJoyce in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-10, 15:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •