Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: 2 lite smådumma frågor

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    2 lite smådumma frågor

    Hallå hallå (första inlägget)
    Det jag undrar är att .Net på datorn vill upppdatera sig och om man gör det, kan det sluta funka med Mulleter?
    Kanske väldigt dum fråga men jag vet inte alls va .net gör för nåt
    Den nya ska ge bättre säkerhetsförbättringar + nödvändig funktionsstöd för .Net 3.0

    Andra frågan är om den lilla nätgrejjen, strömlådan, nätaggregat (sorry vet inte va det heter, lilla lådan där strömmen går igenom)
    Den låter, inget man tänker på dagarna. Men på kvällarna när det tyst runt omkring så hör man den lilla jäkeln surra.
    Stämmer det att det ska sitta en liten fläkt i? Sökte runt lite men är inte riktigt säker på ifall det va den jag satt å läste om
    Om inte får man väl ta byta ut den eller?

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Uppdatera du .NET. Det ska inte vara något problem.

    Har hört andra som också upplever att deras nätagg låter mycket. Du kan ju alltid ringa MS support och höra med dem. Jag har 2st 360's och upplever inte att nätaggen på dem låter direkt alls, så det är nog olika.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är fläktar i dom, och slarvar du med städningen hemma så drar fläktarna in damm i nätdelen och troligen finns det risk att fläktens lager blir slitna så att den börjar låta mer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Ett tips är att inte ha nätadaptern liggandes på golvet...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Den är helt ny + att jag har det ganska städat hemma. Inga stora dammtussar på golvet. Om kan man leva med det lilla surrandet kan man låta det va eller är det bästa att få den utbytt?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Saknad Visa Inlägg
    Den är helt ny + att jag har det ganska städat hemma. Inga stora dammtussar på golvet. Om kan man leva med det lilla surrandet kan man låta det va eller är det bästa att få den utbytt?
    vad tycker du själv? haha.. självklart är det att få den utbytt...

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    har samma problem. köpte en ny box i förrgår. Det viner utav bara helvete om nätagget när boxen inte är påslagen.. Tidagare boxar jag har ägt har nätagget varit tyst som en mus.. blir å dra in på elgiganten och reklamera..
    Last edited by Tomainen; 2008-06-09 at 21:32.

Liknande diskussioner

  1. Frågor om uppdatering o NTSC-spel o lite annat...
    By Miyumi in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 15:33
  2. Lite frågor om Slim!
    By dingo123 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 09:55
  3. Lite frågor om mitt Xecutor2 LITE
    By Henkomannen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-09, 23:05
  4. Lite frågor...
    By qlz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-02, 17:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •