Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Spela Ratchet and clank online?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    58
    Respekt
    17

    Spela Ratchet and clank online?

    Hur gör man för att kunna spela raychet and clank online? det dår inte att skapa en profil. den vill ha lösenord och massa saker. men vart skapar jag accont da?
    och om det är store.playstation.com och hur gör jag då?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Goku_93 Visa Inlägg
    Hur gör man för att kunna spela raychet and clank online? det dår inte att skapa en profil. den vill ha lösenord och massa saker. men vart skapar jag accont da?
    och om det är store.playstation.com och hur gör jag då?
    Läs manualen
    Samma som för S.O.C.O.M antagligen o jag grejjade det med efter jag läsa min manual

    Saknar du manual.... Skaffa en
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    58
    Respekt
    17
    jag har tläst manualen den säger inget om problemet. den säger bara skriv namn och sen lösen och sen tryck på O men när jag gör det säger den hittar inte kontot. vad var felet för dig da?
    måste man ha senste uppdateringen 3.90 kanske?
    Last edited by Goku_93; 2008-04-06 at 18:34.

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    58
    Respekt
    17
    ok har hittat det nu men man måste ha nätverkstillträdeskod var hittar jag den?

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Google. Seriöst, man hittar det mesta där.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Goku_93 Visa Inlägg
    ok har hittat det nu men man måste ha nätverkstillträdeskod var hittar jag den?
    Nätverkstillträdeskoder skall du få med spelen och om inte får du kontakta Speltillverakren eller Generalargenturen för PSP i Sverige om du köpt din PSP här.

    Nordic Games har jag för mig, loggar in på deras sida nu o hämtar lite kontaktinfo.

    Vet iaf att de har öppet från 18.00 -21.00 under vardagarna o att deras telefonsystem suger då de inte har köhantering eller svarar sällan.

    Plankade detta från deras forum:
    Hej alla
    Har sett att det är många frågor hur man kontaktar PS supporten
    Den nås på
    08 587 822 25
    eller
    support@se.playstation.com

    för den som glömt sitt lösen ord finns det ett smidigare sätt.
    gå in på playstation store klicka sedan på account management där så finns det länk för att fixa lösenordet.
    direkt länk
    loggar du in där så kan du ändra dina kontouppgifter.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Goku_93
    Seriöst!!!!

    Ett hett tips är att posta dina frågor på ETT STÄLLE och inte FLER PÅ SAMMA GÅNG!

    Såg att du hade ställt samma frågor på Sonys forum och fått svar!
    Ruggigt irriterande att slösa tid på det sättet.

    Goku_93 Reg.datum: Apr 2008
    Inlägg: 1


    Nätverktillträdeskod?

    --------------------------------------------------------------------------------

    vart någonstans hittar jag min Nätverktillträdeskod?
    om jag inte har den kan jag inte bli medlem på yourgamingname.com
    och om jag inte kan bli det så kan jag inte spela ratchet and clank online :/
    Ao Neko Amaru Reg.datum: Jul 2007
    Inlägg: 657


    Re: Nätverktillträdeskod?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Koden man behövde för att kunna få ett YourGaminName-konto brukade bifogas som en röd lapp med tidigare modeller PSP:er men om du skaffade en Slim & Lite så fick du ingen. Jag kan inte Sony:s supportnummer utan till men den borde stå i spelets manual och de är de man brukar kontakta för att få ett YourGaminName-konto. Jag tror att lapp-systemet las ner då den var krånglig (man använde lappens kod för att beställa en kod som skulle levereras via vanlig post och användas inom en viss tid) och nyare online Sony-spel kör med PlayStation Network-kontot.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    58
    Respekt
    17
    jag frågar på fler forum för att veta att jag får svar

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Goku_93 Visa Inlägg
    jag frågar på fler forum för att veta att jag får svar
    Tidsslöseri med andra ord.
    Fråga på ett forum först istället, vänta och får du inte svar på en vecka så kan du börja fråga runt om du inte orkar ringa Supporten.

    Mer logiskt och klart mycket snyggare.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Ratchet & Clank 3
    By Soosman in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-04, 20:25
  2. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel fast ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-18, 01:32
  3. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 03:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •