hejsan
jag har en flashad psp, som är 4 månader gammal och den har också pixel problem (en skadad/död pixel som är grå i skärmen, en som är röd mot svart bakrund, och studerar man skärmen noga som svart så kan man hitta 4-5 mikrovita pixlar också )
Jag aksnke kommer ta upp strid och kanske bli tvungen att skicka in den till sonys verkstad/eller var nu affärer som game skickar in sina konsoller för reparation.
Den här har dark alex senaste firmware, aldrig öppnad utan den fixades genom sk pandora batteri.
Gäller garantin fortfarande då? Är så himmla rädd att jag ska råka illa ut om de upptäcker att jag inte har en officiel version, men vad jag vet täcker bara affärers garanti att man inte öppnat konsollen? Eller finns det undantags regler också som afföärerna inte informerar om?
Om det inte skulle gå, kan man fixa tillbaka en psp slim till sin ursprungstillstång/sätta tillbaks sonys officila version så man kan kringå dessa problem.
Snälla hjälp, jag mår redan dåligt som det är av det här. Min ända chans är att en vän jag käner på games kanske kan ställa upp och skicka iväg den för reparation, men jag vill inte hmna i problem i förtid.
/mvh ylvaly
Bookmarks