Har läst någonstans att största hårddiskstorlek i en PS2a är 127GB. Är det själva PS2an som begränsar detta eller är det HDloader eller nåt? Finns det nån som kör med större hårddisk?
Har läst någonstans att största hårddiskstorlek i en PS2a är 127GB. Är det själva PS2an som begränsar detta eller är det HDloader eller nåt? Finns det nån som kör med större hårddisk?
Bara äldre hdloader som har begränsning, nyare hdloader/hdadvance klarar större diskar. Hdadvance "köpeversionen" har 200GB som gräns "skrivet på asken" men jag tror det bara beror på att dom inte hade större disk att testa med...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok. Tack för det
Det är ett rätt vanligt fenomen. Hårddiskar är inte så stora som det står på dem. Allt beror på hur man definierar data. Här finns lite mer info :
http://www.dslreports.com/faq/9716
Bookmarks