Nu har jag börjat tvivla på mina små grå ... För inte PSPTube att funka hur jag än skriver eller configgar det ... Är det dags att slänga in handduken månntro![]()
Nu har jag börjat tvivla på mina små grå ... För inte PSPTube att funka hur jag än skriver eller configgar det ... Är det dags att slänga in handduken månntro![]()
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Hur gör du?
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
Här är configg filen ...
//
// PSPTube++ Configure file.
//
// favorites?t?H???_?ÌÝ?è
// example)PSPTube.favorites = "ms0:/PSP/COMMON";
//PSPTube.favorites = "ms0:/PSP/COMMON";
PSPTube.favorites = "";
// smile video
PSPTube.nicomail = "";
PSPTube.nicopass = "";
// dailymotion
PSPTube.dailyname = "";
PSPTube.dailypass = "";
PSPTube.VideoOutMode = 0;
SiteList = new Array();
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
jag har oxå hållt på i fyra dagar men kommer fram till att jag ger upp
Testat med allt..
PS: Förmodar att du oxå håller på med den senaste
Last edited by romanochavo; 2008-02-25 at 18:19.
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
Jo det är senaste ... Har haft en äldre release och då var allt färdigkonfigurerat ... Tyvärr kollade jag aldrig igenom den conf filen ... Det är faen att dom släpper grjer och har dålig förklaring /inte förklarat hur det fungerar ..
Detta är min fungerande (förutom DEV_ID som skall ändras från ABCDEFGHIJK till det riktiga DEV_ID
Kod:;------------------------------------------------------------------------------ ; PSPTube Version 20070812 BETA ;------------------------------------------------------------------------------ ; ; ?±?Ì?v??O?????ð?g?Á?½???É?æ?è¶?¶?½?êØ?Ì??Û?É?Ö?µ?Ä»ì?Ò?ÍA ; ?êØ?ÌÓ?C?ð???í?È?¢?à?Ì?Æ?µ?Ü?·B ; ?©?ÈÓ?C?Å?²?g?p?º?³?¢B ; ?Ü?½A?s?ï??É?Ö?µ?ÄC³?Ì?`?±?ð?êØ???í?È?¢?à?Ì?Æ?µ?Ü?·B ; [system] ; CPU?N??b?N?ðÝ?è?µ?Ü?·B222?Æ333?ªÝ?è?Å?«?Ü?·B ; 222 : CPU?Ì?N??b?N?ð222MHz?ÉÝ?è?µ?Ü?· ; 333 : CPU?Ì?N??b?N?ð333MHz?ÉÝ?è?µ?Ü?· ; ; CPUClock?Í222MHz?¾?Æ?¹?¸?ê?Æ?o?b?t?@?ª?«?è?È?*?È?è?Ü?·B ; 333MHz?É?·?é?Æ?{?Ì?ª?ó?ê?é?©?à?µ?ê?Ü?¹?ñ?ªA?¸?ê?È?*?È?è?Ü?·B ; ?©?ÈÓ?C?ÅÝ?è?µ?Ä?*?¾?³?¢ CPUClock = 333 ; ??õ???Ê?É?T???l?C???ð?\?¦?·?é?©?Ç?¤?©?ðÝ?è ; 1 : ?\?¦?·?é ?T???l?C???ð?\?¦?·?é?Æ??õ?ª?x?*?È?è?Ü?·B ; 0 : ?\?¦?µ?È?¢ ; thumbnail = 0 ; ?L???b?V???ð???p?·?é?©?Ç?¤?©?ðÝ?è ; 1 : ???p?·?é ?T???l?C???\?¦?ð?t?@?C???É?L???b?V???·?é ; 0 : ???p?µ?È?¢ cache = 0 ; VSync?Ò?¿?ð?·?é?©?Ç?¤?©?ðÝ?è ; 1 : ?·?é ; 0 : ?µ?È?¢ Vsync = 0 [YouTube] ; YouTube?Ì?J?*?pID?ðÝ?è?µ?Ü?·B ; YouTube?Ì?®?æ?ð??õ?·?é???É?K?v?È?à?Ì?Å?·B ; uMy Account?ÌAccount Settingsv¨uDeveloper Profilev?É?Ä?æ?¾?Å?«?Ü?·B ; uDeveloper ID:v?E?Ì11???Ì?¶???ð?_?u???R[?e[?V?????Å???Á?ÄÝ?è?µ?Ä?* ; ?¾?³?¢B ; example)dev_id = "ABCDEFGHIJK" dev_id = "ABCDEFGHIJK" ; ?o?b?t?@?ª?Ç?Ì?*?ç?¢?ÅĶ?ð?J?n?·?é?© ; 0-100 : ?S?ª?¦?Å?w?è ; 20?®?ç?¢?ª?Ã???©?Æ buffer = 6
Det är faen att dom släpper grjer och har dålig förklaring /inte förklarat hur det fungerar ..[/QUOTE]
Håller helt klart me dej... jag har googlat och youtubat en jäkla massa men tji![]()
Till kekke2000, låter som att du har fel avkodning...
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Precis! det är det du ska skriva i DEV_ID som du kan fixa här http://www.youtube.com/my_profile_dev (du måste ha ett vanligt Youtube-konto först)
ingen som har fått den nya att funka??
Man måste väl inte ha ett sånt id? Jag har inte det och för mig funkar det iaf. Jag har inte prova allra nyaste iofs!
jag har testat med allt inte nått som funkar
det funkar för mig
Har fått det funka nu med ... Med senaste versionen på psp-hacks ... http://www.psp-hacks.com/2008/02/24/...0224-released/ ... Men jag får det inte funka med video bara med ljud ... Tydligen har många som har phat och har det problemet ...
Ny version släppt: 2008/02/28. Testa den, ni som har bekymmer. Finns på psp-hacks.
Denna version http://www.psp-hacks.com/2008/02/28/...0224-released/ funkade både med video och ljud för mig utan några som helst modifieringar ... obs det var på en phat ..
Ny version släppt igen. Finns på psp-hacks.
Och GO! Messenger har kommit igång för alla PSP 390 ägare ..
Jag la den driekt i mappen som det var ... Inte det minsta förändringar ... Funkade bara gött från kickoff
Div-X stöd med PSPTube
http://www.psp-hacks.com/2008/02/28/...-with-psptube/
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hur bär man sig egentligen åt med favorites etc.
Jag får igång den senaste från Arnookie och lyckas kolla på den medföljande filmen men när jag anger en url alt lägger en .html fil med en youtubeadress i favorites händer nada.
Den lyckas koppla upp sig på mitt wifi så där klämmer inte skon.
Bookmarks