Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: xbox live EA

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0

Hjälp problem xbox live EA

undrar hur jag kopplar mig på xbox live på EA spel, tex nhl , uefa euro 2008 och andra.....

jag kopplar mig direkt när jag tex spelar Pro evolution soccer på LIVE utan problem, men när jag startar spelet och väljer xbox live i EA spel, som ex UEFA EURO 2008 , eller NHL spel...

så vill den inte koppla sig till LIVE, det står något att jag måste kopla mig till EA servern blablabla...

Nån som kan förklara hur jag kan lira dem på XBOX LIVE, please jag längtar, hoppas jag kan få svar nu.
    Last edited by coolcool; 2008-04-20 at 20:00.

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    20
    jag har aldrig haft något problem med att spela över live... i ett endaste spel....
    Vet ej vad du gör för fel om du kan spela över live i vissa spel. Inte så att EAs servrar legat nere när du testat då?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    har du nån registrerad konto på EA , är det därför du har inga problem och spela LIVE med EA spel ?? eller du kör vanligt ?

när spela du senast EA spel på LIVE?

kanske deras server fungerar inte och är avstängd, har själv försökt koppla mig på EA LIVE nu i 2-3 veckor och går inte. men har inte problem och logga in på live med andra spel.

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    20
    spelade igår...jo jag har nog et tkonto men vet ej om det spela rroll

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    0
    ok, jag har registrerad mig nu på EA hemsidan, men hur loggar jag in på XBOX live med de kontot med EA KONTOT, ?? eller hur går det till ?, jag spelar alla spel utan problem på loive men när det är EA spel så vill det inte

Snälla nån SPORT kille som kan förklara EA problemet hur jag kan logga in ???

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18
    Jag fick ett liknande meddelande när jag skulle köra Army of Two demot, var bara att acceptera EA's ToS och sen kunde man spela.

Liknande diskussioner

1. Hehe roligt samtal med M$ Suport!!
    By Robotach in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 11:17
  2. Problem med inloggning på Xbox Live...
    By bikerunner in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 20:39
  3. Autoconnect till xbox live
    By Hankster in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 13:37
  4. Xbox chips Live on borrowed time
    By Sheytan in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 01:04

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner