Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Flashback - världens bästa spel?

  1. #1

    Flashback - världens bästa spel?

    Har nu haft min moddade psp i två veckor och det som gjort mig mest lycklig var att knöla in en amigaemulator på den. Nu kan jag lira Flashback, mitt favvospel när jag var tonåring. Och spelet håller!!! Har skrivit lite mer om det samt länkat både till amigaversionen och SNESvarianten på min blog. Har ni inte spelat det, ge det en chans. Det är franska Delphine Software som gjorde det och de låg bakom Another World också - ett annat sjysst lir.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    UAE Rulez!!! Man blir grymt sentimental ibland ... Men som tur är har man kvar sin gamla A500 med ....
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Den ligger i källarn i mitt föräldrahem uppe i lappland men alla joystickar är trasiga... kan man köpa sig en tac-2 nu för tiden?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Lazy Jones Visa Inlägg
    Den ligger i källarn i mitt föräldrahem uppe i lappland men alla joystickar är trasiga... kan man köpa sig en tac-2 nu för tiden?
    Finns alltid någon med några eggstra fröjdepinnar till salu
    Mina Boss o Tac tänkte jag dock behålla
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Risk för brickning mellan US WII och US spel?
    By Jowy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 19:53
  2. Chippa XBOX360 för att spela utländska spel?
    By wge in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 07:59
  3. SD micro max 3 spel ?
    By saddo in forum Nintendo DS
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 09:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •