jag letar efter third person action/adventure spel, t ex. som tomb raider, conan osv. har ni några rekommendationer?
finns god of war till xbox360?
jag letar efter third person action/adventure spel, t ex. som tomb raider, conan osv. har ni några rekommendationer?
finns god of war till xbox360?
Viking: Battle for Asgard. underbart roligt spel
är conan roligt?? svårt?
assassins creed
säger bara: VA?! viking är väll en smaksak, men assasins creed? väldigt snygg spel grafikmässigt, men verkligen inte roligt. man gör samma sak om och om igen tills det blir tråkigt, det va min uppfattning om spelet.
Mina rekomendationer:
NHL08 (om man gillar hockey dvs)
CoD4, singelplayer spelet va skitroligt och online är ännu roligare. då får mycket spel för pengarna.
Dead Rising, lite äldre spel som går ut på att du är en journalist i ett köpcentrum där nästan alla har blvit zombies, så ska du rädda de överlevande plus att det är en väldigt bra story genom hela spelet!
GTA IV, kan inte uttala mig om detta innan, men kan svära till 99% att det kommer va hur häftigt som helst!!
och givetvis Guitar Hero 2/3 :=)
conan är as grymmm, rekommenderar den starkt. första 5 minuterna är sega men sen är man fast!! mycket blod hehe
upskattar ditt svar vickan, men jag var ute efter third person adventure/action spel
assassins creed körde jag lite grann på datorn, och den var jävligt snygg och så, men verkade lite enformigt, likadana missions. annars älskar jag sådana spel som hitman osv.
viking har jag bränt till 360'n, körde lite grann men förstod inte riktigt vad man skulle göra, men du säger att den e grym så jag får ge den en chans till :]
Bookmarks