Hallå!
jag lämnade in min xbox elite till en modbutik(nu i efterhand borde jag dock valt psxcare )
Min dvd-rom är en hitachi v79... När jag fick tillbaka boxen och satte på den första gången så fick jag en blinkande röd lampa och meddalandet E 64... mmhmm... Så jag lämnar tillbaka boxen, dom hävdar att det var något med flashningen och att dom skulle fixa det. Jag får tillbaka den ytterligare en gång. Denna gång lyckas jag spela ett spel i ca 5 minuter, sen fryser boxen, jag startar om och Hej, E64!
Startar om igen, E64 igen.. drar ut alla sladdar, sätter på. KOmmer in i dashboarden, MEN dvd-romen skida vägrar åka ur... okej, bort med alla sladdar, i med alla sladdar. Boxen funkar igen, spelar ett spel i ca 2 timmar... boxen fryser, startar om... E64... jaha...
Stänger av i ilska, låter den stå över natten, testar igen dagen efter. Har nu lyckats spela ca 5 timmar på två olika tillfällen... Nu är mina frågor:
1) Kommer min box med största sannolikhet att få E 64 igen, dvs borde jag lämna in den igen?
2) Är jag helt körd med Live! nu? Det är ju iXtreme 1.4, men loggar boxen felet e64, som jag gissar bara händer om man flashat boxen?
mvh,
zhil.
Bookmarks