Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: 360 +flash funkade förut men inte längre?

Registrerade
    Mar 2008
    Respekt
    0

Unhappy 360 +flash funkade förut men inte längre?

hejsan, jag lämmnade in min 360 core hos er för ett bra tag sedan för flashning och allt funkade super tills för ett tag sedan, många av mina backups tar den nu helt plötsligt inte och står bara o tuggar och till slut säger den disc not readable eller liknande.. kan det vara så att jag har uppdaterat med microsofts updates via cd och det har ändrat något eller kan läsaren ha pajjat på något vis? hitachi läsare btw..

konsolen tar dock orginalspel hur bra som helst och vissa backups..??

hjälp!
    Last edited by queasy; 2008-04-26 at 13:47.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av queasy Visa Inlägg
    hejsan, jag lämmnade in min 360 core hos er för ett bra tag sedan för flashning och allt funkade super tills för ett tag sedan, många av mina backups tar den nu helt plötsligt inte och står bara o tuggar och till slut säger den disc not readable eller liknande.. kan det vara så att jag har uppdaterat med microsofts updates via cd och det har ändrat något eller kan läsaren ha pajjat på något vis? hitachi läsare btw..

konsolen tar dock orginalspel hur bra som helst och vissa backups..??

hjälp!
    låter som du bränner på dåliga skivor eller att de gjort sitt.

vad bränner du på, med och vad har du för läsare i xboxen? tex, brännare, media, hastighet. det är garanterat inte fel på själva flashningen, då hade inget fungerat. det har ant. inget med att uppdateringar heller då vissa fungerar.

Registrerade
    Mar 2008
    Respekt
    0
    bränner med verbatim 8,5gb DVD+R DL 2,4x med senaste IMGBURN med brännaren Optiarc DVD RW AD-7530A ATA Device från en laptop som har dual layer stöd.

vet inte vilken ver. xbox läsaren är men det är hitachi med dom små hålen.
    grejen är att den tar fortfarande tex saints row som jag brännde på en traxdata skiva för flera månader sedan men inte defjamicon som funkade i ca en vecka och burnout paradise funkade 2 ggr sen unplayable disc..?

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    17
    det där låter verkligen skumt, nu på senaste tiden så har min dator i operativ systemet muppat sig rejält (TRÖTT SOM F"N PÅ DET) så nu ska jag köpa nya delar och slänga resten på tippen eventuellt bygga ihop en låda som enbart körs på dos, = att mina spel som jag bränt har inte funkat, men o andra sidan om dvd:n börjat låta skummare än innan så kan det ju vara nått med flashningen, men hansi och dom här är riktigt grymma så fråga dom straight up....

Liknande diskussioner

1. Kan komma in på xbox live men inte på mediadelning?
    By xepez in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 19:08
  2. hur ska jag packar upp spelen?
    By devhook in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 20:57
  3. WiiKey - spelar original men inte backups (NTSC-Wii)
    By ConraDargo2 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 14:30
  4. Funka förut men inte nu
    By Willov in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 18:56
  5. Har fungerat tidigare men inte nu!?
    By S40 in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:06

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner